Diplomová práce byla zaměřena na tvorbu projektu expanze vybrané firmy na zahraniční trh. Teoretická část se věnovala získávání informací a poznatků z oblasti mezinárodního marketingu včetně forem vstupu na zahraniční trhy. Začátek praktické část byl věnován představení společnosti a jejího marketingového mixu následně došlo na analýzy současné situace. Na závěr práce byl vypracován projekt expanze se zaměřením na brazilský trh.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on the project of expansion the company to the international market. Theoretical part is aimed at gain theoretical information and development from the international marketing, including forms to enter to the international market. The begining of the Practical Part is considered to introduction of the company and its marketing mix. There was an analysis of the current bussiness situation. At the end of the thesis the project of the expansion to the Brasil market has been made.
Klíčová slova
mezinárodní marketing, marketingový mix, formy vstupu na mezinárodní trhy, PESTE analýza, Ansoffova matice expanze výrobku na trh
Klíčová slova v angličtině
international marketing, marketing mix, forms of entering to internatioal markets, PESTE analysis, Ansoff matrix of product expansion to the market
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce byla zaměřena na tvorbu projektu expanze vybrané firmy na zahraniční trh. Teoretická část se věnovala získávání informací a poznatků z oblasti mezinárodního marketingu včetně forem vstupu na zahraniční trhy. Začátek praktické část byl věnován představení společnosti a jejího marketingového mixu následně došlo na analýzy současné situace. Na závěr práce byl vypracován projekt expanze se zaměřením na brazilský trh.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on the project of expansion the company to the international market. Theoretical part is aimed at gain theoretical information and development from the international marketing, including forms to enter to the international market. The begining of the Practical Part is considered to introduction of the company and its marketing mix. There was an analysis of the current bussiness situation. At the end of the thesis the project of the expansion to the Brasil market has been made.
Klíčová slova
mezinárodní marketing, marketingový mix, formy vstupu na mezinárodní trhy, PESTE analýza, Ansoffova matice expanze výrobku na trh
Klíčová slova v angličtině
international marketing, marketing mix, forms of entering to internatioal markets, PESTE analysis, Ansoff matrix of product expansion to the market
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Formulujte teoretické poznatky z mezinárodního marketingu včetně marketingového mixu a vstupu na mezinárodní trhy.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí vybrané firmy.
Popište a analyzujte současný stav expanze vybrané firmy na zahraniční trhy.
Zpracujte projekt expanze firmy na vybraný zahraniční trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Formulujte teoretické poznatky z mezinárodního marketingu včetně marketingového mixu a vstupu na mezinárodní trhy.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí vybrané firmy.
Popište a analyzujte současný stav expanze vybrané firmy na zahraniční trhy.
Zpracujte projekt expanze firmy na vybraný zahraniční trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introducition. 13th revised edition. Boston: Pearson, 2016, 672 s. ISBN 978-12-921-4650-8.
KRÁL, Petr, Hana MACHKOVÁ, Markéta LHOTÁKOVÁ a Gina COOK. International marketing: theory, practices and new trends. 2nd revised edition. Prague: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016, 245 s. ISBN 978-80-245-2152-7.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing: [strategické trendy a příklady z praxe]. 4. vyd. Praha: Grada, 2015, 194 s. ISBN 978-80-247-5366-9.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Eva ČÁSLAVOVÁ, Miroslav FORET, Václav STŘÍTESKÝ, et al. Mezinárodní marketing. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2018, 289 s. ISBN 978-80-740-0441-4.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introducition. 13th revised edition. Boston: Pearson, 2016, 672 s. ISBN 978-12-921-4650-8.
KRÁL, Petr, Hana MACHKOVÁ, Markéta LHOTÁKOVÁ a Gina COOK. International marketing: theory, practices and new trends. 2nd revised edition. Prague: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016, 245 s. ISBN 978-80-245-2152-7.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing: [strategické trendy a příklady z praxe]. 4. vyd. Praha: Grada, 2015, 194 s. ISBN 978-80-247-5366-9.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Eva ČÁSLAVOVÁ, Miroslav FORET, Václav STŘÍTESKÝ, et al. Mezinárodní marketing. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2018, 289 s. ISBN 978-80-740-0441-4.
Přílohy volně vložené
1 disketa
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., 24 bodů
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., 21 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Můžete zdůvodnit účast firmy na veletrzích, které jsou někdy vnímány jako "nutné zlo"? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jaké příležitosti a hrozby se mohou v souvislosti s Vaším projektem na zahraničním trhu vyskytnout? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jaké jsou specifika Vámi zkoumaného trhu v souvislosti s českým trhem - z pohledu spotřebitelského trhu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., Jak budete dělat průzkum trhu v Brazílii? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Ing. Lubor Homolka, Ph.D., Jakým způsobem si vezmete zisky zpátky z Brazílie? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ