Cílem této práce je analýza rizik pro uvedení nového produktu na trh, kterým je v tomto případě kosmetický balíček složený z mandlových produktů. Práce je složená ze dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní marketingové koncepty, vysvětluje příklady analýzy prostředí a blíže se věnuje marketingové komunikaci. Praktická část představuje společnost s jejím výrobkovým portfoliem. Zaměřuje se na analýzu trhu, k čemuž využívá analýzy prostředí, hodnocení dodavatelů, praktická část je zakončená marketingovým mixem.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse risks connected with the launch of a new product on the market, which in this case is a cosmetic package including almond products. My bachelor thesis has two parts, first one is a theoretical and the second is a practical one. The theoretical part describes basic marketing concepts, explains examples of environmental analysis and further focuses on marketing communication. The practical part introduces the selected company and its product range. Main focus is here on market analysis, which is achieved by environmental analysis and supplier evaluation. The practical part ends with a marketing mix.
Klíčová slova
Uvedení výrobku na trh, marketingový mix, analýza trhu, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, marketingová komunikace, analýza dodavatele.
Klíčová slova v angličtině
Product launch, marketing mix, market analysis, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces model, marketing communication, supplier analysis.
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je analýza rizik pro uvedení nového produktu na trh, kterým je v tomto případě kosmetický balíček složený z mandlových produktů. Práce je složená ze dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní marketingové koncepty, vysvětluje příklady analýzy prostředí a blíže se věnuje marketingové komunikaci. Praktická část představuje společnost s jejím výrobkovým portfoliem. Zaměřuje se na analýzu trhu, k čemuž využívá analýzy prostředí, hodnocení dodavatelů, praktická část je zakončená marketingovým mixem.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse risks connected with the launch of a new product on the market, which in this case is a cosmetic package including almond products. My bachelor thesis has two parts, first one is a theoretical and the second is a practical one. The theoretical part describes basic marketing concepts, explains examples of environmental analysis and further focuses on marketing communication. The practical part introduces the selected company and its product range. Main focus is here on market analysis, which is achieved by environmental analysis and supplier evaluation. The practical part ends with a marketing mix.
Klíčová slova
Uvedení výrobku na trh, marketingový mix, analýza trhu, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, marketingová komunikace, analýza dodavatele.
Klíčová slova v angličtině
Product launch, marketing mix, market analysis, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces model, marketing communication, supplier analysis.
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritickou literární rešerši týkající se risk managementu, marktingu a marketingové komunikace.
Charakterizujte vybranou společnost a proveďte analýzu zavádění nového produktu na trh.
Navrhněte doporučení ke snížení rizik při zavádění nového produktu na trh.
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritickou literární rešerši týkající se risk managementu, marktingu a marketingové komunikace.
Charakterizujte vybranou společnost a proveďte analýzu zavádění nového produktu na trh.
Navrhněte doporučení ke snížení rizik při zavádění nového produktu na trh.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 8024741504.
JESENSKÝ, Daniel a kol. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 2. vydání. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-1724-6.
POSTLER, Milan a BÁRTA, Vladimír. Retail marketing: (přepracované vydání). Praha: Press21, 2020, ISBN 978-80-907529-1-7.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 8024741504.
JESENSKÝ, Daniel a kol. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 2. vydání. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-1724-6.
POSTLER, Milan a BÁRTA, Vladimír. Retail marketing: (přepracované vydání). Praha: Press21, 2020, ISBN 978-80-907529-1-7.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dr. Heinzová: 1. Jakou metodu z Analýzy rizik byste použila pro kvantifikaci rizik spojených se zaváděním nového výrobku na trh? - zodpovězeno
2. Ve Vaší analýze k zavádění nového produktu na trh mi chybí zásadní pohled na produkt a to z pohledu ceny a stanovení cenové strategie. Jaká by byla? Je cenou tento produkt konkurenceschopný? - zodpovězeno