Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Jan.Teoretická část vysvětluje základní pojmy fashion marketingu a brand buildingu. V praktické části je charakterizována značka Jan. Pomocí dotazníkového šetření a polo-strukturovaných rozhovorů jsou sbírána data. Výsledky výzkumů poslouží začínajícím značkám při budování značky na českém trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with branding of the fashion brand Jan. The theoretical part includes main terms for fashion marketing and brand building. The fashion brand Jan is described in the second part of the thesis. The data collected from questionnaire and semi-structured interviews can be used for new fashion brands that would like to build their presents on the Czech market.
the brand Jan, fashion brand, brand building, fashion marketing, Jan Cerny
Rozsah průvodní práce
65 s. (94 693 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Jan.Teoretická část vysvětluje základní pojmy fashion marketingu a brand buildingu. V praktické části je charakterizována značka Jan. Pomocí dotazníkového šetření a polo-strukturovaných rozhovorů jsou sbírána data. Výsledky výzkumů poslouží začínajícím značkám při budování značky na českém trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with branding of the fashion brand Jan. The theoretical part includes main terms for fashion marketing and brand building. The fashion brand Jan is described in the second part of the thesis. The data collected from questionnaire and semi-structured interviews can be used for new fashion brands that would like to build their presents on the Czech market.
the brand Jan, fashion brand, brand building, fashion marketing, Jan Cerny
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k tématu brand building módní značky.
Stanovte cíle, metody výzkumu - kvalitativní výzkum polostrukturovanými rozhovory, kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením s CS.
Stanovte výzkumné otázky.
Realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkum.
Zpracujte výsledky výzkumů a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat vytvořte doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k tématu brand building módní značky.
Stanovte cíle, metody výzkumu - kvalitativní výzkum polostrukturovanými rozhovory, kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením s CS.
Stanovte výzkumné otázky.
Realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkum.
Zpracujte výsledky výzkumů a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat vytvořte doporučení.
Seznam doporučené literatury
HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ, 2019. Fashion management. Praha: Grada Publishing.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2015. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 9788074544705.
POSNER, Harriet, 2015. Marketing Fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. Londýn: Laurance King Publishing. ISBN 9781780675664.
EASEY, Mike, 2009.Fashion marketing. Third edition. Velká Británie: John Wiley & Sons. ISBN 9781405139533.
BENDONI, Wendy, 2017. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury. ISBN 9781474233323.
HARRIS, Clare, 2017. The fundamentals of digital fashion marketing. London: Bloomsbury. ISBN 9781474220859.
Seznam doporučené literatury
HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ, 2019. Fashion management. Praha: Grada Publishing.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2015. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 9788074544705.
POSNER, Harriet, 2015. Marketing Fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. Londýn: Laurance King Publishing. ISBN 9781780675664.
EASEY, Mike, 2009.Fashion marketing. Third edition. Velká Británie: John Wiley & Sons. ISBN 9781405139533.
BENDONI, Wendy, 2017. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury. ISBN 9781474233323.
HARRIS, Clare, 2017. The fundamentals of digital fashion marketing. London: Bloomsbury. ISBN 9781474220859.
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1.) Jaký je zásadní rozdíl mezi fast a slowfashion?
2.) Jak do celého fashion průmyslu promlouvá upcycling?
3.) Samozřejmě, vím, co je tik-tok, ale opravdu hraje takovou roli? A jak?
Studentka plně zodpověděla na otázky.