Informace o kvalifikační práci Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí vybrané zdravotnické organizace k oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků ve vybrané zdravotnické organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou sepsány teoretické poznatky z problematiky personálního marketingu, sociálních sítí a jejich vzájemného propojení. Druhá část se věnuje popisu organizace a analýze využívání sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků touto organizací. Druhá analýza se věnuje kritériím mladých zdravotníků pro výběr nového zaměstnavatele a jejich postoji k využívání sociálních sítí. Na základě analytických a teoretických poznatků byl sestaven Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí ve vybrané zdravotnické organizaci k oslovení potencionálních nových pracovníků.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with the use of social media networks to reach new potential workers in the selected healthcare organization. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In the first part the theoretical knowledge was drawn up on the field of personnel marketing, social media, and their collaboration in practice. The second part describes the organization and analyses its social media usage to reach potential new healthcare workers. Another analysis examines criteria of young healthcare workers in the situation of making decision. Firstly, deciding on which healthcare organization is going to be their new employer and secondly, their personal attitude to social media. Finally, the Project to Improve Use of Social Media Networks for a Selected Healthcare Organization to Reach Potential New Medical Workers was made based on theoretical and analytical knowledge.
Klíčová slova
Personální marketing, Sociální sítě, Komunikace, Zdravotnictví
Klíčová slova v angličtině
Personnel marketing, Social media, Communication, Healthcare
Rozsah průvodní práce
111 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků ve vybrané zdravotnické organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou sepsány teoretické poznatky z problematiky personálního marketingu, sociálních sítí a jejich vzájemného propojení. Druhá část se věnuje popisu organizace a analýze využívání sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků touto organizací. Druhá analýza se věnuje kritériím mladých zdravotníků pro výběr nového zaměstnavatele a jejich postoji k využívání sociálních sítí. Na základě analytických a teoretických poznatků byl sestaven Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí ve vybrané zdravotnické organizaci k oslovení potencionálních nových pracovníků.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with the use of social media networks to reach new potential workers in the selected healthcare organization. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In the first part the theoretical knowledge was drawn up on the field of personnel marketing, social media, and their collaboration in practice. The second part describes the organization and analyses its social media usage to reach potential new healthcare workers. Another analysis examines criteria of young healthcare workers in the situation of making decision. Firstly, deciding on which healthcare organization is going to be their new employer and secondly, their personal attitude to social media. Finally, the Project to Improve Use of Social Media Networks for a Selected Healthcare Organization to Reach Potential New Medical Workers was made based on theoretical and analytical knowledge.
Klíčová slova
Personální marketing, Sociální sítě, Komunikace, Zdravotnictví
Klíčová slova v angličtině
Personnel marketing, Social media, Communication, Healthcare
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky o personálním marketingu, sociálních sítích obecně a personálním marketingu prostřednictvím sociálních sítí.
II. Praktická část
Analyzujte současnou podobu využívání sociálních sítí v Institutu klinické a experimentální medicíny za účelem oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků a určete její přednosti a nedostatky.
Analyzujte kritéria mladých zdravotníků při výběru zaměstnavatele a zjistěte, jaké sociální sítě nejčastěji využívají.
Vytvořte projekt na zlepšení využívání sociálních sítí k oslovení potenciálních nových pracovníků v Institutu klinické a experimentální medicíny.
Stanovte náklady, přínosy, rizika a časový harmonogram projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky o personálním marketingu, sociálních sítích obecně a personálním marketingu prostřednictvím sociálních sítí.
II. Praktická část
Analyzujte současnou podobu využívání sociálních sítí v Institutu klinické a experimentální medicíny za účelem oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků a určete její přednosti a nedostatky.
Analyzujte kritéria mladých zdravotníků při výběru zaměstnavatele a zjistěte, jaké sociální sítě nejčastěji využívají.
Vytvořte projekt na zlepšení využívání sociálních sítí k oslovení potenciálních nových pracovníků v Institutu klinické a experimentální medicíny.
Stanovte náklady, přínosy, rizika a časový harmonogram projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong’s handbook of human resource management practice, 13th ed. London: Kogan Page, 2017, 842 s. ISBN 978-0- 7494- 6964-1.
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. 2nd ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MYSLIVCOVÁ, Světlana. Personální marketing v řízení lidských zdrojů. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 215 s. ISBN 978-80-210-9356-0.
TEGZE, Jan. Jak hledat zaměstnance v 21. století: techniky moderního recruitmentu. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0551-9.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong’s handbook of human resource management practice, 13th ed. London: Kogan Page, 2017, 842 s. ISBN 978-0- 7494- 6964-1.
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. 2nd ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MYSLIVCOVÁ, Světlana. Personální marketing v řízení lidských zdrojů. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 215 s. ISBN 978-80-210-9356-0.
TEGZE, Jan. Jak hledat zaměstnance v 21. století: techniky moderního recruitmentu. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0551-9.
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Petra Benyahya, Ph.D., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., hodnocení známkou: C
Otázky vedoucího práce:
1) Přijde Vám vhodné mít FB profil Kariéra IKEM samostatně od hlavního profilu? Jaké výhody a nevýhody to má? Zvýšila se po jeho zavedení úspěšnost při obsazování pracovních pozic? Zodpovězeno zcela
2) Všiml jste si nějakých trendů v personálním marketingu zdravotnických organizací ve světě? Mohl byste se jimi inspirovat v IK+EM? Zodpovězeno zcela
3) Co bude podle Vás nejobtížnější při realizaci projektu? Zodpovězeno zcela
4) Můžete vysvětlit náklady na občerstvení - pro koho to bude? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1) Jaká je stávající pracovní náplň a časová kapacita všech zaměstnanců, se kterými předložený projekt v současné době počítá? Zodpovězeno zcela
2) Měl již student možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané zdravotnické organizace, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
Ing. Eliška Kozubíková, Ph.D., Můžete podrobně rozebrat náklad - občerstvení (vzhledem k jeho výši)? Zodpovězeno částečně
prof. Ing. Boris Popesko, Ph.D., Dokážete odhadnout časovou náročnost práce - příspěvky na sociální sítě? Zodpovězeno částečně