Hlavním tématem práce je marketingová komunikace. Práce si klade za cíl vytvořit komunikační plán pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s. Komunikační plán bude zaměřen na zvýšení prodejů robotického vysavače, šíření povědomí a pozitivního vnímání značky. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace jako východisko pro zpracování analytické i projektové části práce. Projekt komunikačního plánu obsahuje rozpis komunikačních aktivit, tak aby byly maximálně efektivní a pomohly naplnit stanovené cíle. Celý projekt je podroben časové, nákladové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The dominant topic of this thesis deals with marketing communication. The thesis aims to create a communication plan for a selected assortment of the company ETA a.s. The communication plan will focus on increasing of sales of a robotic vacuum cleaner, rating awareness and positive brand perception. The first part of the theses presents theoretical knowledge in the field of marketing communication as a starting point for processing the analytical and project part of the thesis. The communication plan project contains a break down of communication activities so that they are as effective as possible and help to meet the set goals. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
marketing communication, communication plan, marketing situation analysis, communication mix, advertisement, sales promotion
Rozsah průvodní práce
122 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem práce je marketingová komunikace. Práce si klade za cíl vytvořit komunikační plán pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s. Komunikační plán bude zaměřen na zvýšení prodejů robotického vysavače, šíření povědomí a pozitivního vnímání značky. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace jako východisko pro zpracování analytické i projektové části práce. Projekt komunikačního plánu obsahuje rozpis komunikačních aktivit, tak aby byly maximálně efektivní a pomohly naplnit stanovené cíle. Celý projekt je podroben časové, nákladové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The dominant topic of this thesis deals with marketing communication. The thesis aims to create a communication plan for a selected assortment of the company ETA a.s. The communication plan will focus on increasing of sales of a robotic vacuum cleaner, rating awareness and positive brand perception. The first part of the theses presents theoretical knowledge in the field of marketing communication as a starting point for processing the analytical and project part of the thesis. The communication plan project contains a break down of communication activities so that they are as effective as possible and help to meet the set goals. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
marketing communication, communication plan, marketing situation analysis, communication mix, advertisement, sales promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a analýzy trhu.
II. Praktická část
Popište vybraný sortiment a zpracujte vhodné analýzy.
Vypracujte projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment.
Stanovte náklady projektu a návrhy měření efektivity vybraných nástrojů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a analýzy trhu.
II. Praktická část
Popište vybraný sortiment a zpracujte vhodné analýzy.
Vypracujte projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment.
Stanovte náklady projektu a návrhy měření efektivity vybraných nástrojů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Sixth edition. Harlow, England: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 9780273770541
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 9788072612376.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. Ninth edition. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 729 s. ISBN 9781111580216.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Sixth edition. Harlow, England: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 9780273770541
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 9788072612376.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. Ninth edition. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 729 s. ISBN 9781111580216.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 9780749473402.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Růžena Vorlová, Ph.D., 27 b.
Oponent práce: Ing. Petra Barešová, Ph.D., 18 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Z čeho jste vycházela při stanovení cílů? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jak by šlo zvýšit efektivitu u velkých médií (např. TV, tisk)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) V práci jako jeden z hlavních cílů uvádíte - navýšení počtu sledujících jednotlivých sociálních sítí. Jakými konkrétními kroky, které jste sama navrhla a vytvořila, bude tohoto cíle dosaženo? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Prosím, dovysvětlete, jak jste stanovila jednotlivé náklady komunikačního plánu? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) U SWOT analýzy - příležitosti - maté uvedený stravenkový systém - jaká je to příležitost vzhledem k projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
4) Proč jste si zvolila komunikační kampaň zaměřenou právě na značku ETA a jejich produkt? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) doc. Ing. Josef Kubík, CSc., Proč jste si vybrala společnost ETA? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., V jaké fázi životního cyklu se nachází produkt? ZODPOVĚZENO ZCELA