Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace online platformy portugalské společnosti. Hlavním cílem práce je projekt marketingové komunikace platformy s užším zaměřením na rozvoj projektu tištěného magazínu. Teoretická část práce vysvětluje důležité pojmy marketingové komunikace její analýzy a význam sociálních sítí v marketingu. V praktické části práce je provedena Porterova analýza 5 konkurenčních sil, na kterou navazuje analýza dotazníkového šetření na vnímání online platformy. Na základě výsledků průzkumu, je v projektové části zpracován návrh optimální komunikační strategie se zaměřením na projekt tištěného magazínu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the issue of online platform's marketing communication at a Portuguese company. The main goal of this work is marketing communication project with a closer focus on developing a printed magazine. The theoretical part of the thesis explains important concepts of marketing communication, its analysis, and the importance of social media in marketing. In the practical part of the work is a Porter's analysis of 5 competitive forces, which is followed by an analysis of a survey about the perception of the online platform. Based on the results of the survey, project part is a proposal for an optimal communication strategy with a focus on the project of a printed magazine.
marketing, marketing communication, communication mix, questionnaire survey, social media, online platform
Rozsah průvodní práce
109
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace online platformy portugalské společnosti. Hlavním cílem práce je projekt marketingové komunikace platformy s užším zaměřením na rozvoj projektu tištěného magazínu. Teoretická část práce vysvětluje důležité pojmy marketingové komunikace její analýzy a význam sociálních sítí v marketingu. V praktické části práce je provedena Porterova analýza 5 konkurenčních sil, na kterou navazuje analýza dotazníkového šetření na vnímání online platformy. Na základě výsledků průzkumu, je v projektové části zpracován návrh optimální komunikační strategie se zaměřením na projekt tištěného magazínu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the issue of online platform's marketing communication at a Portuguese company. The main goal of this work is marketing communication project with a closer focus on developing a printed magazine. The theoretical part of the thesis explains important concepts of marketing communication, its analysis, and the importance of social media in marketing. In the practical part of the work is a Porter's analysis of 5 competitive forces, which is followed by an analysis of a survey about the perception of the online platform. Based on the results of the survey, project part is a proposal for an optimal communication strategy with a focus on the project of a printed magazine.
marketing, marketing communication, communication mix, questionnaire survey, social media, online platform
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketingovou komunikaci podniku.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace online platformy vybrané společnosti.
Vytvořte projekt marketingové komunikace online platformy vybrané společnosti s užším zaměřením na rozvoj projektu tištěného magazínu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketingovou komunikaci podniku.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace online platformy vybrané společnosti.
Vytvořte projekt marketingové komunikace online platformy vybrané společnosti s užším zaměřením na rozvoj projektu tištěného magazínu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Sixth edition. Harlow, England: Perason, 2013, 820 s. ISBN 978-027-3770-541.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4., vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. Moderní marketingová komunikace. 2., vyd. Praha: Grada, 2019, 344 s. 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Sixth edition. Harlow, England: Perason, 2013, 820 s. ISBN 978-027-3770-541.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4., vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. Moderní marketingová komunikace. 2., vyd. Praha: Grada, 2019, 344 s. 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka Bc. Eliška Phamová výslovně souhlasila s předčasným zahájením státní závěrečné zkoušky, zkoušení započalo dříve, než bylo plánováno v časovém harmonogramu.
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., 28 b.
Oponent práce: Ing. Petra Barešová, MSc., Ph.D., 12 b.
Otázky vedoucí práce:
1) Jak byly Vaše návrhy v projektové části přijaty ve společnosti? Plánuje se realizace některých Vašich návrhů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Proč jste v DP práci kapitolu 6 Sociální sítě nezařadila do komunikačního mixu? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Stanovte cílový segment pro Váš projekt? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Vyčíslete náklady spojené se zlepšením online marketingové komunikace. ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D., Proč jste pro svoji práci zvolila tuhle firmu? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., V textu práce je uvedeno "generování prodeje kulturního magazínu" co jste tím přímo myslela? ZODPOVĚZENO ZCELA