Účelem diplomové práce je vytvořit projekt, jenž by vedl ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. Diplomová práce je složena jak z teoretické, tak praktické části. První část zahrnuje poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace, online marketingu a analytických metod, jenž jsou čerpány
z odborné literatury. V analytické části je vybraná charakteristika společnosti a zároveň jsou analyzovány její marketingové nástroje. Jsou využity analytické metody jako PESTE analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza konkurence společnosti a na závěr SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část diplomové práce obsahuje projekt zlepšení marketingové komunikace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The purpose of the master's thesis is to create a project that would lead to marketing communication improvement in ANNAFOOD s.r.o. The thesis consists of both theoretical and analytical parts. The first part includes knowledge on marketing, marketing communication, online marketing, and analytical methods drawn from the literature. In the analytical part, there are selected characteristics of the company and the analysis of its marketing tools. Analytical methods such as PESTE analysis of the macroenvironment, Porter's model of five competitive forces, analysis of the company's competition, and lastly, SWOT analysis of the internal and external environment are used. The last part of the thesis comprises a project on marketing communication improvement, which includes cost, time, and risk analysis.
Účelem diplomové práce je vytvořit projekt, jenž by vedl ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. Diplomová práce je složena jak z teoretické, tak praktické části. První část zahrnuje poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace, online marketingu a analytických metod, jenž jsou čerpány
z odborné literatury. V analytické části je vybraná charakteristika společnosti a zároveň jsou analyzovány její marketingové nástroje. Jsou využity analytické metody jako PESTE analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza konkurence společnosti a na závěr SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část diplomové práce obsahuje projekt zlepšení marketingové komunikace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The purpose of the master's thesis is to create a project that would lead to marketing communication improvement in ANNAFOOD s.r.o. The thesis consists of both theoretical and analytical parts. The first part includes knowledge on marketing, marketing communication, online marketing, and analytical methods drawn from the literature. In the analytical part, there are selected characteristics of the company and the analysis of its marketing tools. Analytical methods such as PESTE analysis of the macroenvironment, Porter's model of five competitive forces, analysis of the company's competition, and lastly, SWOT analysis of the internal and external environment are used. The last part of the thesis comprises a project on marketing communication improvement, which includes cost, time, and risk analysis.
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD, s.r.o.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace pro vybranou firmu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD, s.r.o.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace pro vybranou firmu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-4-119-34120-8.
NĚMEC, Robert a Pavel ŠÍMA. 100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat. Praha: RobertNemec.com, 2015, 101 s. ISBN 978-80-260-7991-0.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-4-119-34120-8.
NĚMEC, Robert a Pavel ŠÍMA. 100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat. Praha: RobertNemec.com, 2015, 101 s. ISBN 978-80-260-7991-0.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant Bc. Vojtěch Špiruda výslovně souhlasil s předčasným zahájením státní závěrečné zkoušky, zkoušení započalo dříve, než bylo plánováno v časovém harmonogramu.
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 29 b.
Oponent práce: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., 18 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jaké riziko projektu považujete za nejvýznamnější? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Může politická situace ovlivnit dovoz suroviny z Ruska? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Pokud byste měl provést analýzy makro a mikroprostředí tak, jak měly být provedeny, na co byste se soustředil? ZODPOVĚZENO ZCELA