Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu internetového obchodu pro Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část diplomové práce se zabývá definováním on-line marketingu, procesem tvorby webu a popisem jednotlivých přístupů k analyzování webových stránek. V poslední části teorie jsou popsány povinné údaje a certifikace e-shopu a etického chování v on-line podnikání. V praktické části diplomové práce byla představena Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a provedena analýza webových stránek be.utb.cz a jejich návštěvnosti. Následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na analýzu současného stavu showroomu a ze zjištěných dat byla navrhnutá SWOT analýza. Navržené řešení obsahuje podrobný návrh na vypracování projektu návrhu internetového obchodu pro UTB. Součásti projektové části byla vytvořena nákladová analýza, časový harmonogram a analýza rizik. Na základě zjištěných skutečností je možné vytvořit nový univerzitní e-shop, který bude přínosem jak pro studenty, tak i pro univerzitu.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is designing an online store for the Tomas Bata University.
The theory section of the thesis focuses on defining the online marketing, web creating process and the description of different approaches to web site analysis. In final part of the theory section the compulsory data and the certification process of an online store are described, as well as the online business ethics. The research part of the thesis presents the Tomas Bata University and analyses the website be.utb.cz and its attendance. The evaluation of the questionnaire survey follows which focused on the analysis of the current showroom status. A SWOT analysis was designed from the received data. The suggested solution contains a detailed design of a project of the online store for the UTB. As a part of the project, cost analysis, time schedule and risk analysis were created. Based on the findings, it is possible to build a new university online store that will be a contribution for students as well as for the whole university.
Klíčová slova
internetový marketing, webové stránky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, internetová komunikace, merchandising, internetový obchod, webová analýza.
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, web pages, Tomas Bata University in Zlín, internet communication, merchandising, e-shop, web analysis.
Rozsah průvodní práce
122 s. ( 20 155 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu internetového obchodu pro Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část diplomové práce se zabývá definováním on-line marketingu, procesem tvorby webu a popisem jednotlivých přístupů k analyzování webových stránek. V poslední části teorie jsou popsány povinné údaje a certifikace e-shopu a etického chování v on-line podnikání. V praktické části diplomové práce byla představena Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a provedena analýza webových stránek be.utb.cz a jejich návštěvnosti. Následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na analýzu současného stavu showroomu a ze zjištěných dat byla navrhnutá SWOT analýza. Navržené řešení obsahuje podrobný návrh na vypracování projektu návrhu internetového obchodu pro UTB. Součásti projektové části byla vytvořena nákladová analýza, časový harmonogram a analýza rizik. Na základě zjištěných skutečností je možné vytvořit nový univerzitní e-shop, který bude přínosem jak pro studenty, tak i pro univerzitu.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is designing an online store for the Tomas Bata University.
The theory section of the thesis focuses on defining the online marketing, web creating process and the description of different approaches to web site analysis. In final part of the theory section the compulsory data and the certification process of an online store are described, as well as the online business ethics. The research part of the thesis presents the Tomas Bata University and analyses the website be.utb.cz and its attendance. The evaluation of the questionnaire survey follows which focused on the analysis of the current showroom status. A SWOT analysis was designed from the received data. The suggested solution contains a detailed design of a project of the online store for the UTB. As a part of the project, cost analysis, time schedule and risk analysis were created. Based on the findings, it is possible to build a new university online store that will be a contribution for students as well as for the whole university.
Klíčová slova
internetový marketing, webové stránky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, internetová komunikace, merchandising, internetový obchod, webová analýza.
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, web pages, Tomas Bata University in Zlín, internet communication, merchandising, e-shop, web analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se založení e-podnikání.
II. Praktická část
Stručně představte firmu a proveďte analýzu současného stavu a využití nástrojů online marketingu.
Na základě provedených analýz navrhněte projekt, který bude sloužit k vytvoření internetového ochodu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se založení e-podnikání.
II. Praktická část
Stručně představte firmu a proveďte analýzu současného stavu a využití nástrojů online marketingu.
Na základě provedených analýz navrhněte projekt, který bude sloužit k vytvoření internetového ochodu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu.1. vydání. V Plzni: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 9788026105732.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
KAUFMAN, Ira Morton a Chris HORTON. Digital marketing: integrating strategy and tactics with values : a guidebook for executives, managers, and students. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2015, 353 s. ISBN 9780415716758.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 9788025143834.
SMITH, Mark. Social media marketing: Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA : Createspace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 9781976544347.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu.1. vydání. V Plzni: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 9788026105732.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
KAUFMAN, Ira Morton a Chris HORTON. Digital marketing: integrating strategy and tactics with values : a guidebook for executives, managers, and students. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2015, 353 s. ISBN 9780415716758.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 9788025143834.
SMITH, Mark. Social media marketing: Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA : Createspace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 9781976544347.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka Bc. Žaneta Kučmínová výslovně souhlasila s předčasným zahájením státní závěrečné zkoušky, zkoušení započalo dříve, než bylo plánováno v časovém harmonogramu.
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., 21 b.
Oponent práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., 20 b.
Otázky oponenta práce:
1) Pokud již byl projekt předložen vedení univerzity, jaká byla reakce na Vámi zpracovaný projekt? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Zdůvodněte, proč jste pro naplnění úkolu podrobit projekt časovou analýzou zvolila formu časového plánu uvedeného v DP? ZODPOVĚZENO ZCELA