Diplomová práce je zaměřena na projekt založení soukromé praxe nutričního terapeuta v Brně, jejímž hlavním cílem bylo vytvoření podnikatelského záměru. Teoretická část zkoumá teoretické poznatky vztahující se k založení a provozování soukromé praxe nutričního terapeuta. Praktická část se zabývá analýzou tržního prostředí pomocí SLEPT analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. Na základě získaných závěrů, které slouží jako podklad pro zpracování podnikatelského záměru, je možná jeho implementace do praxe.
Anotace v angličtině
The master thesis is focused on the project of establishing a dietitian private practice in Brno, where the main goal was to develop a business plan. The theoretical part is focused on researching available information and knowledge related to establishing and operating dietitian private practice. The practical part deals with analysing market environment using SLEPT analysis and Porter's five forces analysis. Based on the obtained conclusions, which serve as a basis for the development of the business plan, its practical implementation is possible.
dietitian, nutrition counseling, project, business, business plan, private practice
Rozsah průvodní práce
114 s. (2 3012 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na projekt založení soukromé praxe nutričního terapeuta v Brně, jejímž hlavním cílem bylo vytvoření podnikatelského záměru. Teoretická část zkoumá teoretické poznatky vztahující se k založení a provozování soukromé praxe nutričního terapeuta. Praktická část se zabývá analýzou tržního prostředí pomocí SLEPT analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. Na základě získaných závěrů, které slouží jako podklad pro zpracování podnikatelského záměru, je možná jeho implementace do praxe.
Anotace v angličtině
The master thesis is focused on the project of establishing a dietitian private practice in Brno, where the main goal was to develop a business plan. The theoretical part is focused on researching available information and knowledge related to establishing and operating dietitian private practice. The practical part deals with analysing market environment using SLEPT analysis and Porter's five forces analysis. Based on the obtained conclusions, which serve as a basis for the development of the business plan, its practical implementation is possible.
dietitian, nutrition counseling, project, business, business plan, private practice
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury popište teoretická východiska týkající se založení soukromé praxe nutričního terapeuta.
II. Praktická část
Analyzujte výchozí podmínky pro založení nového podnikatelského subjektu nutričního terapeuta v Brně.
Vytvořte projekt založení praxe soukromého nutričního terapeuta v Brně.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury popište teoretická východiska týkající se založení soukromé praxe nutričního terapeuta.
II. Praktická část
Analyzujte výchozí podmínky pro založení nového podnikatelského subjektu nutričního terapeuta v Brně.
Vytvořte projekt založení praxe soukromého nutričního terapeuta v Brně.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market stategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass: Jones and Bartlett Learning, c2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2. SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7. SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1. THOMAS, Richard K. Marketing health services. 2nd ed. Chicago: Health Administration Press, c2010, 495 s. ISBN 978-1-56793-336-9. VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 332 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
Seznam doporučené literatury
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market stategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass: Jones and Bartlett Learning, c2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2. SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7. SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1. THOMAS, Richard K. Marketing health services. 2nd ed. Chicago: Health Administration Press, c2010, 495 s. ISBN 978-1-56793-336-9. VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 332 s. ISBN 978-80-247-4520-6.