Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení provozu restaurace Hospůdka ve Stodole po skončení nouzového stavu. Cílem této práce je navrhnout restauraci zlepšení marketingového řízení po skončení nouzového stavu. Kvalifikační práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část na základě studia odborné literatury obsahuje poznatky z marketingu, marketingového mixu, situační analýzy a marketingového řízení. V další části diplomové práce jsou teoretické poznatky převedeny do praxe. Na začátku praktické části je představena restaurace Hospůdka ve Stodole, následně je provedena analýza marketingového mixu, dále jsou vypracovány analýzy PEST, Porterův model konkurenčních sil a SWOT s cílem zjistit silné a slabé stránky restaurace a poukázat na možné příležitosti a hrozby, které by mohly chod restaurace ohrozit. Provedená situační analýza je základem pro vypracování projektu. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis is the creation of a project of marketing management of the operation of the Restaurant Hospůdka in Stodola after the end of the state of emergency. The aim of this work is to propose a restaurant to improve marketing management after the end of the state of emergency. The qualification work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part based on the study of professional literature contains knowledge from marketing, marketing mix, situational analysis and marketing management. In the next part of the thesis, theoretical knowledge is translated into practice. At the beginning of the practical part, the Restaurant Pub in Stodola is presented, then an analysis of the marketing mix is carried out, pest analyses, porter model of competitive forces and SWOT are prepared in order to identify the strengths and weaknesses of the restaurant and point out possible opportunities and threats that could threaten the running of the restaurant. The situational analysis carried out is the basis for the preparation of the project. The project has been subjected to time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
marketing, SWOT analýza, marketingové řízení, PEST analýza, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
marketing, SWOT analysis, marketing management, PEST analysis, communication mix, restaurant, COVID-19
Rozsah průvodní práce
87 s. (126 017 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení provozu restaurace Hospůdka ve Stodole po skončení nouzového stavu. Cílem této práce je navrhnout restauraci zlepšení marketingového řízení po skončení nouzového stavu. Kvalifikační práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část na základě studia odborné literatury obsahuje poznatky z marketingu, marketingového mixu, situační analýzy a marketingového řízení. V další části diplomové práce jsou teoretické poznatky převedeny do praxe. Na začátku praktické části je představena restaurace Hospůdka ve Stodole, následně je provedena analýza marketingového mixu, dále jsou vypracovány analýzy PEST, Porterův model konkurenčních sil a SWOT s cílem zjistit silné a slabé stránky restaurace a poukázat na možné příležitosti a hrozby, které by mohly chod restaurace ohrozit. Provedená situační analýza je základem pro vypracování projektu. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis is the creation of a project of marketing management of the operation of the Restaurant Hospůdka in Stodola after the end of the state of emergency. The aim of this work is to propose a restaurant to improve marketing management after the end of the state of emergency. The qualification work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part based on the study of professional literature contains knowledge from marketing, marketing mix, situational analysis and marketing management. In the next part of the thesis, theoretical knowledge is translated into practice. At the beginning of the practical part, the Restaurant Pub in Stodola is presented, then an analysis of the marketing mix is carried out, pest analyses, porter model of competitive forces and SWOT are prepared in order to identify the strengths and weaknesses of the restaurant and point out possible opportunities and threats that could threaten the running of the restaurant. The situational analysis carried out is the basis for the preparation of the project. The project has been subjected to time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
marketing, SWOT analýza, marketingové řízení, PEST analýza, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
marketing, SWOT analysis, marketing management, PEST analysis, communication mix, restaurant, COVID-19
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení stravovacích zařízení.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení v restauraci Hospůdka ve Stodole.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingového řízení v restauraci Hospůdka ve Stodole.
Projekt podrobte nákladové, časové i rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení stravovacích zařízení.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení v restauraci Hospůdka ve Stodole.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingového řízení v restauraci Hospůdka ve Stodole.
Projekt podrobte nákladové, časové i rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GRASSEOVÁ, Monika, Radek DUBEC a David ŘEHÁK. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. 2. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 325 s. ISBN 9788026500322.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 9788074521171.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, 609 s. ISBN 9780195573558.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2010, 668 s. ISBN 9780324593600.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 9788074001154.
Seznam doporučené literatury
GRASSEOVÁ, Monika, Radek DUBEC a David ŘEHÁK. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. 2. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 325 s. ISBN 9788026500322.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 9788074521171.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, 609 s. ISBN 9780195573558.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2010, 668 s. ISBN 9780324593600.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 9788074001154.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. - 28 bodů: Bude mít multifunkční pánev opravdu takový vliv na zvýšení standardu vaření, jak je uvedeno na s. 69? Zodpovězeno zcela. Jakou předpokládáte reakci na zvýšení cen domácích produktů (s. 71) ze strany zákazníků? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Eva Sikorová, CSc. - 26 bodů: Pro přijetí zaměstnanců budete vyžadovat požadované vzdělání pro vykonávání pracovního místa, praktické zkušenosti a znalost cizích jazyků (kromě bezúhonnosti a bezdlužnosti)? Nebo budete požadovat další odborné specifické znalosti? Specifikujte, prosím. Zodpovězeno zcela. Jak mohou ovlivnit vývoj návštěvnosti restaurace a pořádání svateb a dalších slavností nové mutace pandemie koronaviru (SARS-CoV-2)? Jak máte řešeno prokazování hosty negativním testem, očkováním nebo proděláním nemoci? Zodpovězeno zcela.
Ing. Jana Matošková, Ph.D.: Jaký závěr jste vyvodila z PESTEL analýzy? Vznikla Vám z této analýzy nějaká příležitost nebo hrozba? Zodpovězeno částečně. Co patří k základním znakům projektu? Zodpovězeno zcela. Jste vůbec oprávněna chtít po zaměstnancích na danou pozici bezúhonnost a bezdlužnost? Zodpovězeno zcela. Ing. Petra Barešová, Ph.D.: Blíže charakterizujte cíl č. 2 Vaší práce. Zodpovězeno částečně. Doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.: Proč jsou Vaše doporučení tak roztříštěna a nezaměřila jste se na jednu konkrétní oblast? Zodpovězeno částečně.