Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu konkurenceschopnosti kavárny KAFEC Zlínský v porovnání s vybranými zlínskými kavárnami.
Teoretická část obsahuje rozbor základních pojmů zabývajících se tímto tématem. V praktické části je využito dotazníkové šetření, analýza konkurence, SWOT analýza a podklady společnosti.
Na základě těchto šetření budou vyhodnoceny výsledky a návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti pro firmu KAFEC Zlínský.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of KAFEC Zlínský as compared with others selected cafes in Zlín.
The theoretical part contains an analysis of basic concepts dealing with this topic. The practical part uses a questionnaire survey, competition analysis, SWOT analysis and company documents.
Based on these surveys, the results and proposals for improving competitiveness for the company KAFEC Zlínský will be evaluated.
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu konkurenceschopnosti kavárny KAFEC Zlínský v porovnání s vybranými zlínskými kavárnami.
Teoretická část obsahuje rozbor základních pojmů zabývajících se tímto tématem. V praktické části je využito dotazníkové šetření, analýza konkurence, SWOT analýza a podklady společnosti.
Na základě těchto šetření budou vyhodnoceny výsledky a návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti pro firmu KAFEC Zlínský.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of KAFEC Zlínský as compared with others selected cafes in Zlín.
The theoretical part contains an analysis of basic concepts dealing with this topic. The practical part uses a questionnaire survey, competition analysis, SWOT analysis and company documents.
Based on these surveys, the results and proposals for improving competitiveness for the company KAFEC Zlínský will be evaluated.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum se zaměřením na konkurenceschopnost podniku.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolenou firmu.
Proveďte analýzu současné konkurenceschopnosti firmy.
Navrhněte doporučení s cílem zlepšení konkurenceschopnosti dané firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum se zaměřením na konkurenceschopnost podniku.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolenou firmu.
Proveďte analýzu současné konkurenceschopnosti firmy.
Navrhněte doporučení s cílem zlepšení konkurenceschopnosti dané firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011, 320 s. ISBN 978-80-86730-75-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
LEE, Nancy a Philip KOTLER. Social marketing: influencing behaviors for good. 4th ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2011, 502 s. ISBN 9781412981491.
Seznam doporučené literatury
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011, 320 s. ISBN 978-80-86730-75-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
LEE, Nancy a Philip KOTLER. Social marketing: influencing behaviors for good. 4th ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2011, 502 s. ISBN 9781412981491.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Fafílek, 20 b
Oponent práce: Dr. Bejtkovský, 13 b
Otázky vedoucího:
1. Ve slabých stránkách uvádíte, že společnost nepořádá žádné akce pro zákazníky, které akce by mohla společnost začít pořádat a jaké by byly případné náklady na jejich pořádání? Zodpovězeno zcela
2. Jaké sdělení by měly obsahovat reklamy (v tisku/MHD), které navrhujete ke zlepšení? Otázka nepoložena
Otázky oponenta:
1. Jakým způsobem lze charakterizovat firmu KAFEC Zlínský na základě růstové strategie podle Ansoffa, dle Porterovy generické strategie a podle Kotlerovy strategie prostřednictvím velikosti tržního podílu? Jakým způsobem lze prezentovat vybranou firmu dle STP procesu? Otázka nepoložena
2. Jakým způsobem lze konkrétně představit vybranou firmu dle analýzy 7S McKinsey, benchmarkingu, dle matice příležitostí a ohrožení a dle matice důležitosti a efektu včetně jednotlivých kvadrantů? Zodpovězeno zcela