Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací minipivovaru Chomout s.r.o. nacházejícího se v CHKO Litovelské Pomoraví. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu a marketingovém mixu. Hlavním tématem je marketingová komunikace a komunikační mix. Dále je teoretická část doplněna o popis některých analýz vnějšího a vnitřního prostředí pivovaru. Praktická část seznamuje s pivovarem Chomout s.r.o., se současným stavem marketingové komunikace společnosti a pomocí SWOT a PESTEL analýzy je část práce věnována vnitřnímu a vnějšímu prostředí firmy. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace a následně je podrobit nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with marketing communication of the microbrewery Chomout s.r.o. located in the protected landscape area Litovelské Pomoraví. The theoretical part summarizes the knowledge about marketing and marketing mix. The main topic is marketing communication and communication mix. Furthermore, the theoretical part is supplemented by a description of some analyses of the external and internal environment. In the practical part is introduced the brewery Chomout s.r.o., the current state of marketing communication of the company and by using SWOT and PESTEL analysis, part of the work is devoted to the internal and external environment of the company. The aim is to propose recommendations to improve marketing communications and then subject these recommendations to cost, time and risk analysis.
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací minipivovaru Chomout s.r.o. nacházejícího se v CHKO Litovelské Pomoraví. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu a marketingovém mixu. Hlavním tématem je marketingová komunikace a komunikační mix. Dále je teoretická část doplněna o popis některých analýz vnějšího a vnitřního prostředí pivovaru. Praktická část seznamuje s pivovarem Chomout s.r.o., se současným stavem marketingové komunikace společnosti a pomocí SWOT a PESTEL analýzy je část práce věnována vnitřnímu a vnějšímu prostředí firmy. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace a následně je podrobit nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with marketing communication of the microbrewery Chomout s.r.o. located in the protected landscape area Litovelské Pomoraví. The theoretical part summarizes the knowledge about marketing and marketing mix. The main topic is marketing communication and communication mix. Furthermore, the theoretical part is supplemented by a description of some analyses of the external and internal environment. In the practical part is introduced the brewery Chomout s.r.o., the current state of marketing communication of the company and by using SWOT and PESTEL analysis, part of the work is devoted to the internal and external environment of the company. The aim is to propose recommendations to improve marketing communications and then subject these recommendations to cost, time and risk analysis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady k marketingové komunikaci.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti CHOMOUT s.r.o.
Na základě analýzy vypracujte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Doporučení podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady k marketingové komunikaci.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti CHOMOUT s.r.o.
Na základě analýzy vypracujte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Doporučení podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17 ed. Harlow, England: Pearson, 2018. 734 s. ISBN 9781292220178.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17 ed. Harlow, England: Pearson, 2018. 734 s. ISBN 9781292220178.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Kozák, 29 b
Oponent práce: Dr. Matošková, 19 b
Otázky vedoucího:
1. Jaký je Váš názor na vhodnost reklamy na obr. 13? Zodpovězeno zcela
2. Jak se pozná kyselé pivo od zkaženého piva? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta:
1. Pokud minipivovar realizuje všechny Vaše návrhy, jaké přínosy může očekávat?Převýší tyto přínosy předpokládané náklady? Zodpovězeno zcela
2. Které z Vašich návrhů se minipivovar rozhodl realizovat? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
Dr. Kolář: řešili jste pokrytí pivovarem ve více hospod např. v Olomouci? Zodpovězeno zcela