Cílem této bakalářské práce je vytvořit vizuální design 2D videohry za použití informací o herním vývoji a jeho potřebných součástech, jimiž se věnuji v teoretické části.
Vyzkoušel jsem si práci, která je v herních studiích rozdělena mezi celé týmy lidí. Tímto způsobem jsem získal mnoho znalostí o konkrétních oblastech vývoje i o celém procesu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to create a visual design of 2D videogame with the use of information about game development and its necessary elements, that I focus on in my theoretical part.
I tried a work that is in game studios spread over whole teams of people. This way I got a lot of knowledge about specific areas of development and the whole process.
Klíčová slova
videohra, hra, počítačová hra, plošinovka, herní vývoj
Klíčová slova v angličtině
videogame, game, computer game, platformer, game development
Rozsah průvodní práce
58 s. (77 601 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je vytvořit vizuální design 2D videohry za použití informací o herním vývoji a jeho potřebných součástech, jimiž se věnuji v teoretické části.
Vyzkoušel jsem si práci, která je v herních studiích rozdělena mezi celé týmy lidí. Tímto způsobem jsem získal mnoho znalostí o konkrétních oblastech vývoje i o celém procesu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to create a visual design of 2D videogame with the use of information about game development and its necessary elements, that I focus on in my theoretical part.
I tried a work that is in game studios spread over whole teams of people. This way I got a lot of knowledge about specific areas of development and the whole process.
Klíčová slova
videohra, hra, počítačová hra, plošinovka, herní vývoj
Klíčová slova v angličtině
videogame, game, computer game, platformer, game development
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. [Praha]: D.A.M.O., 2011. ISBN 978-80-904387-1-2
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry 2: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. [Praha]: D.A.M.O., 2012. ISBN 978-80-904387-3-6
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry 3. vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. [Praha]: D.A.M.O., 2013. ISBN 978-80-904387-4-3
KRAMARZEWSKI, Adam. Practical Game Design. Packt Publishing., 2018. ISBN 978-1787121799
ROGERS, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design. John Wiley & Sons., 2014. ISBN 9781118877166
Seznam doporučené literatury
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. [Praha]: D.A.M.O., 2011. ISBN 978-80-904387-1-2
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry 2: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. [Praha]: D.A.M.O., 2012. ISBN 978-80-904387-3-6
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry 3. vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. [Praha]: D.A.M.O., 2013. ISBN 978-80-904387-4-3
KRAMARZEWSKI, Adam. Practical Game Design. Packt Publishing., 2018. ISBN 978-1787121799
ROGERS, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design. John Wiley & Sons., 2014. ISBN 9781118877166
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Rozsáhlá komplexní práce - návrh počítačové hry podle vlastního scénáře ve velkém stadiu programovací rozpracovanosti. Vedle toho ale hra trpěla závažným nedostatkem v grafickém řešení.