Ve své diplomové práci se věnuji tématům, která souvisí se sebeprezentací grafického designéra. V první kapitole se věnuji kreativitě, pojmu jako takovému, ale i vlastnímu pohledu na toto téma. V další kapitole zodpovídám základní otázky, které by si měl každý grafický designér na své studijní a především pracovní cestě klást. Ve třetí kapitole nahlížím na problematiku vytváření vlastního brandu. V poslední kapitole nahlížím na aktuální témata s přesahem do budoucnosti nejen grafického designu.
Praktická část je zaměřena na tvorbu vizuální identity mobilní kavárny s přesahem do tvorby a prezentace vlastních produktů.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I deal with topics that are related to the self-presentation of a graphic designer. In the first chapter I deal with creativity, the concept as such, but also my own view of this topic. In the next chapter, I answer the basic questions that every graphic designer should ask himself during his study and practice. In the third chapter I look at the issue of creating personal brand. In the last chapter I look at current topics with an overlap into the future not only of graphic design.
The practical part is focused on the creation of the visual identity of a mobile cafe with an overlap into the creation and presentation of their own products.
Klíčová slova
designer, osobní brand, kreativita, budoucnost designu, vizuální styl
Klíčová slova v angličtině
designer, personal branding, creativity, future of design, visual identity
Rozsah průvodní práce
92
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se věnuji tématům, která souvisí se sebeprezentací grafického designéra. V první kapitole se věnuji kreativitě, pojmu jako takovému, ale i vlastnímu pohledu na toto téma. V další kapitole zodpovídám základní otázky, které by si měl každý grafický designér na své studijní a především pracovní cestě klást. Ve třetí kapitole nahlížím na problematiku vytváření vlastního brandu. V poslední kapitole nahlížím na aktuální témata s přesahem do budoucnosti nejen grafického designu.
Praktická část je zaměřena na tvorbu vizuální identity mobilní kavárny s přesahem do tvorby a prezentace vlastních produktů.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I deal with topics that are related to the self-presentation of a graphic designer. In the first chapter I deal with creativity, the concept as such, but also my own view of this topic. In the next chapter, I answer the basic questions that every graphic designer should ask himself during his study and practice. In the third chapter I look at the issue of creating personal brand. In the last chapter I look at current topics with an overlap into the future not only of graphic design.
The practical part is focused on the creation of the visual identity of a mobile cafe with an overlap into the creation and presentation of their own products.
Klíčová slova
designer, osobní brand, kreativita, budoucnost designu, vizuální styl
Klíčová slova v angličtině
designer, personal branding, creativity, future of design, visual identity
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
POTTER, Norman. Co je designér: věci, místa, sdělení. Přeložil Eva CÍSLEROVÁ. V Praze: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2018. Katedra. ISBN 978-80-87989-58-6
MIRZOEFF, Nicholas. Jak vidět svět. Přeložil Andrea PRŮCHOVÁ HRŮZOVÁ, přeložil Jan J. ŠKROB. Praha: ArtMap, 2018. ISBN 978-80-906599-5-7
HESS, Jay a Simone PASZTOREK. Graphic design for fashion. London: Laurence King, 2010, 240 s. ISBN 9781856696937
KOMURKI, John Z. Risomania: the new spirit of printing. 2nd edition. Editor Luca BOGONI, editor Luca BENDANDI. Salenstein: Niggli, 2018. ISBN isbn978-3-7212-0966-2
Seznam doporučené literatury
POTTER, Norman. Co je designér: věci, místa, sdělení. Přeložil Eva CÍSLEROVÁ. V Praze: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2018. Katedra. ISBN 978-80-87989-58-6
MIRZOEFF, Nicholas. Jak vidět svět. Přeložil Andrea PRŮCHOVÁ HRŮZOVÁ, přeložil Jan J. ŠKROB. Praha: ArtMap, 2018. ISBN 978-80-906599-5-7
HESS, Jay a Simone PASZTOREK. Graphic design for fashion. London: Laurence King, 2010, 240 s. ISBN 9781856696937
KOMURKI, John Z. Risomania: the new spirit of printing. 2nd edition. Editor Luca BOGONI, editor Luca BENDANDI. Salenstein: Niggli, 2018. ISBN isbn978-3-7212-0966-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Sebeprezentace formou vlastní pojízdné kavárny. Diskuse na téma obalový design výrobků - produktů, spojených s kavárenským prostředím.