Bakalářská práce je zpracována na téma "Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace". Cílem práce je analýza komunikace a fundraisingu politického hnutí Lidé PRO. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations, politického marketingu a fundraisingu. Praktická část zachycuje analýzu komunikace hnutí Lidé PRO a vnímání fundraisingové činnosti hnutí mezi stakeholders.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is elaborated on the topic entitled "Use of PR tools within the communication strategy of the organization". The objective of the work is the analysis of communication and fundraising of the political movement named "Lidé PRO". The theoretical part of the work covers knowledge from the field of public relations, political marketing and fundraising. The practical part captures the assessment of the communication of the Lidé PRO movement and the perception of the fundraising activity of the movement among stakeholders.
Klíčová slova
Corporate identity, brand, marketing, komunikace, fundraising, Lidé PRO, propagace, veřejné mínění, image, firemní identita, firemní image, stakeholder, kampaň, 4P, politické hnutí, sociální sítě, public relations
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, brand, marketing, communication, fundraising, Lidé PRO, promotion, public opinion, image, corporate identity, corporate image, stakeholder, campaign, 4P, political movement, social networks, public relations
Rozsah průvodní práce
69 s. 88 748 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zpracována na téma "Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace". Cílem práce je analýza komunikace a fundraisingu politického hnutí Lidé PRO. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations, politického marketingu a fundraisingu. Praktická část zachycuje analýzu komunikace hnutí Lidé PRO a vnímání fundraisingové činnosti hnutí mezi stakeholders.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is elaborated on the topic entitled "Use of PR tools within the communication strategy of the organization". The objective of the work is the analysis of communication and fundraising of the political movement named "Lidé PRO". The theoretical part of the work covers knowledge from the field of public relations, political marketing and fundraising. The practical part captures the assessment of the communication of the Lidé PRO movement and the perception of the fundraising activity of the movement among stakeholders.
Klíčová slova
Corporate identity, brand, marketing, komunikace, fundraising, Lidé PRO, propagace, veřejné mínění, image, firemní identita, firemní image, stakeholder, kampaň, 4P, politické hnutí, sociální sítě, public relations
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, brand, marketing, communication, fundraising, Lidé PRO, promotion, public opinion, image, corporate identity, corporate image, stakeholder, campaign, 4P, political movement, social networks, public relations
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, cíl práce a metodický postup.
Popište a analyzujte komunikační nástroje a komunikační aktivity zvoleného hnutí.
Zrealizujte výzkumné šetření u předem zvolené cílové skupiny.
Analyzujte získaná data, vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat navrhněte případná doporučení realizovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, cíl práce a metodický postup.
Popište a analyzujte komunikační nástroje a komunikační aktivity zvoleného hnutí.
Zrealizujte výzkumné šetření u předem zvolené cílové skupiny.
Analyzujte získaná data, vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat navrhněte případná doporučení realizovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa. 2015. Public relations. Praha: Grada. 256 s. ISBN 978-80-247-9876-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Horňák, Pavel. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-8203-4.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace, Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada. 224 s. ISBN 978-80-271-9065-2.
KOZEL, Roman, Mynářová, Lenka a Svobodová, Hana. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. 304 s. ISBN 978-80-247-7298-1.
SVOBODA, Václav. 2009. Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada. 240 s. ISBN 978-80-247-6964-6.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum. Praha: Grada. 264 s. ISBN 978-80-271-9868-9.
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa. 2015. Public relations. Praha: Grada. 256 s. ISBN 978-80-247-9876-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Horňák, Pavel. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada. 272 s. ISBN 978-80-247-8203-4.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace, Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada. 224 s. ISBN 978-80-271-9065-2.
KOZEL, Roman, Mynářová, Lenka a Svobodová, Hana. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. 304 s. ISBN 978-80-247-7298-1.
SVOBODA, Václav. 2009. Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada. 240 s. ISBN 978-80-247-6964-6.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum. Praha: Grada. 264 s. ISBN 978-80-271-9868-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Kde jste na FB propagoval váš výzkum a proč je výrazná nevyváženost CS?
Vyjmenujte komisi všechny formy komunikace hnutí.
Uveďte rozdíly v komunikaci tradiční politické strany a v komunikaci nového subjektu (nejčastěji hnutí)?
Student zodpověděl na otázky.