Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu a využitelnosti slevových portálů v malých a středních podnicích provozujících únikové hry. Zaměřuje se na možnost propagace a podpory prodeje skrze tyto portály. Práce objasňuje způsob využívání slevových portálů ze strany provozovatelů únikových her a strategie používání slevových portálů jako marketingového nástroje. Analyzuje klady a zápory inzerce na těchto portálech a jejich vnímaní ze strany zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je přiblížena teorie marketingového mixu, slevové portály jako marketingový nástroj, popsán segment únikových her a definovány základní pojmy. V praktické části je popsána analýza způsobu využívání slevových portálů. Data, která byla použita pro analýzu, vychází z vlastního provedeného kvantitativního šetření. Práce poskytuje aktuální data a analýzu situace vlivu slevových portálů na podniky s únikovými hrami v českém prostředí tak, aby bylo možné další praktické využití a vytváření vlastní marketingové strategie v tomto segmentu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the topic of the influence and usability of discount portals in small and medium-sized companies operating escape games. It focuses mainly on the possibility of promotion and sales support through these portals. The work clarifies the way of using discount portals by escape game operators and the strategy of using discount portals as a marketing tool. The work analyse the pluses and minuses of advertising on these portals and their perception by customers. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces the theory of the marketing mix, discount portals as a marketing tool, describes the segment of escape games and defines the basic concepts. In the practical part there is an analysis of the use of discount portals. The data used for the analysis are based on our own quantitative survey. The work provides current data and analysis of the situation of the impact of discount portals on companies with escape games in the Czech environment so that further practical use and creation of their own marketing strategy in this segment can be done.
Klíčová slova
slevové portály, únikové hry, marketingová propagace, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
discount portals, escape games, marketing promotion, quantitative research
Rozsah průvodní práce
90 s. (85.265 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu a využitelnosti slevových portálů v malých a středních podnicích provozujících únikové hry. Zaměřuje se na možnost propagace a podpory prodeje skrze tyto portály. Práce objasňuje způsob využívání slevových portálů ze strany provozovatelů únikových her a strategie používání slevových portálů jako marketingového nástroje. Analyzuje klady a zápory inzerce na těchto portálech a jejich vnímaní ze strany zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je přiblížena teorie marketingového mixu, slevové portály jako marketingový nástroj, popsán segment únikových her a definovány základní pojmy. V praktické části je popsána analýza způsobu využívání slevových portálů. Data, která byla použita pro analýzu, vychází z vlastního provedeného kvantitativního šetření. Práce poskytuje aktuální data a analýzu situace vlivu slevových portálů na podniky s únikovými hrami v českém prostředí tak, aby bylo možné další praktické využití a vytváření vlastní marketingové strategie v tomto segmentu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the topic of the influence and usability of discount portals in small and medium-sized companies operating escape games. It focuses mainly on the possibility of promotion and sales support through these portals. The work clarifies the way of using discount portals by escape game operators and the strategy of using discount portals as a marketing tool. The work analyse the pluses and minuses of advertising on these portals and their perception by customers. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces the theory of the marketing mix, discount portals as a marketing tool, describes the segment of escape games and defines the basic concepts. In the practical part there is an analysis of the use of discount portals. The data used for the analysis are based on our own quantitative survey. The work provides current data and analysis of the situation of the impact of discount portals on companies with escape games in the Czech environment so that further practical use and creation of their own marketing strategy in this segment can be done.
Klíčová slova
slevové portály, únikové hry, marketingová propagace, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
discount portals, escape games, marketing promotion, quantitative research
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši zvoleného tématu pomocí odborné literatury a dostupných zdrojů.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metody, kterými bude tento cíl dosažen.
3. Charakterizuje služby či produkt Vámi zvolené oblasti malého podniku.
4. Proveďte kvantitativní výzkum a zodpovězte výzkumné otázky.
5. Na základě vyhodnocení výsledků vlastního výzkumu vyvoďte závěr, na základě kterého navrhněte změny, jenž mohou vést k zdokonalení současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši zvoleného tématu pomocí odborné literatury a dostupných zdrojů.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metody, kterými bude tento cíl dosažen.
3. Charakterizuje služby či produkt Vámi zvolené oblasti malého podniku.
4. Proveďte kvantitativní výzkum a zodpovězte výzkumné otázky.
5. Na základě vyhodnocení výsledků vlastního výzkumu vyvoďte závěr, na základě kterého navrhněte změny, jenž mohou vést k zdokonalení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ, 2012. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3727-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2018. Marketing - cesta k trhu. 4. upravené vydání. VŠPP, a.s. ISBN: 978-80-86847-81-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ, 2012. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3727-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2018. Marketing - cesta k trhu. 4. upravené vydání. VŠPP, a.s. ISBN: 978-80-86847-81-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jaký je tedy podle Vás ideální postup při využívání slevových portálů nově příchozího a stálého
poskytovatele únikových her a jak se tyto postupy mají lišit?
Jaký postup práce se slevovými portály by byl ideální v současné době rozvolňování pro
poskytovatele únikových her?
Student plně odpověděl na otázky.