Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci prodejny potravin. Skládá se z teoretické části, ve které jsou vysvětleny základní pojmy pohledem různých autorů týkajících se tématu a praktické části, jejíž cílem je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a zanalyzovat komunikační aktivity prodejny potravin. Na základě zjištění z provedené analýzy budou vybrány dvě komunikační aktivity, které budou aplikovány v reálném prostředí prodejny a pomocí dotazníkového šetření, bude změřena účinnost těchto opatření. Na základě zjištění bude sestaven soubor doporučení v oblasti propagace a komunikace prodejny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of a grocery store. It consists of a theoretical part, which explains the basic concepts from the perspective of various authors on the topic and a practical part, which aims to evaluate the current state of marketing communication and analyze the communication activities of the grocery store. Based on the findings of the analysis, two communication activities will be selected, which will be applied in the real environment of the store and using a questionnaire survey, the effectiveness of these measures will be measured. Based on the findings, a set of recommendations in the field of promotion and communication of the store will be compiled.
Klíčová slova
Klíčová slova: Komunikační mix, marketingová komunikace, marketingový výzkum, analýza, reklama, přímý marketing, vztahy s veřejností, podpora prodeje.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Communication mix, marketing communication, marketing research, analysis, advertising, direct marketing, public relations, sales support.
Rozsah průvodní práce
72 s. (96 697 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci prodejny potravin. Skládá se z teoretické části, ve které jsou vysvětleny základní pojmy pohledem různých autorů týkajících se tématu a praktické části, jejíž cílem je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a zanalyzovat komunikační aktivity prodejny potravin. Na základě zjištění z provedené analýzy budou vybrány dvě komunikační aktivity, které budou aplikovány v reálném prostředí prodejny a pomocí dotazníkového šetření, bude změřena účinnost těchto opatření. Na základě zjištění bude sestaven soubor doporučení v oblasti propagace a komunikace prodejny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of a grocery store. It consists of a theoretical part, which explains the basic concepts from the perspective of various authors on the topic and a practical part, which aims to evaluate the current state of marketing communication and analyze the communication activities of the grocery store. Based on the findings of the analysis, two communication activities will be selected, which will be applied in the real environment of the store and using a questionnaire survey, the effectiveness of these measures will be measured. Based on the findings, a set of recommendations in the field of promotion and communication of the store will be compiled.
Klíčová slova
Klíčová slova: Komunikační mix, marketingová komunikace, marketingový výzkum, analýza, reklama, přímý marketing, vztahy s veřejností, podpora prodeje.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Communication mix, marketing communication, marketing research, analysis, advertising, direct marketing, public relations, sales support.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši odborné literatury a zdrojů s orientací na komunikační mix.
Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace a výzkumem změřte účinnost zavedených marketingových opatření.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte doporučení ke zlepšení komunikace prodejny.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši odborné literatury a zdrojů s orientací na komunikační mix.
Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace a výzkumem změřte účinnost zavedených marketingových opatření.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte doporučení ke zlepšení komunikace prodejny.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL, 2011. Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3541-2.
KŘÍŽEK, Zdeněk. 2012. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4061-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv, 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Publishing. ISBN 978-80-271-2649-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2016. Marketingové komunikace. Praha: VŠPP Praha. ISBN 978-880-6847-79-5.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL, 2011. Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3541-2.
KŘÍŽEK, Zdeněk. 2012. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4061-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv, 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Publishing. ISBN 978-80-271-2649-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2016. Marketingové komunikace. Praha: VŠPP Praha. ISBN 978-880-6847-79-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Jakým způsoben byly vytvořeny persony charakterizující segmenty cílové skupiny? Jaká je velikost těchto segmentů?
" Myslíte si, že by bylo vhodné výzkum v nějaké formě opakovat i nadále? Jestliže ano jakou formu byste doporučoval?
" Nemyslíte si, že je možné, že parametry, ze kterých vychází odpověď na VO1 zobrazené v Tabulce 1 - konkrétně "Čerstvé pečivo" a "Velký výběr chlebů", mohou dotazovaným splývat v jeden a tím ovlivňovat výslednou odpověď?
Student odpověděl na otázky.