Bakalářská práce se zabývá interní komunikací SUPŠ UH a jejími komunikačními kanály. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku a cíle komunikace, interní komunikací v organizaci a jejími nástroji. Praktická část popisuje SUPŠ UH, její současnou interní komunikaci, stávající komunikační kanály a prozkoumává efektivitu používaných kanálů interní komunikace v organizaci pomocí primárního šetření. Cílem práce je doporučení komunikačních kanálů, které přispějí ke zlepšení systému informovanosti zaměstnanců SUPŠ UH. Na základě poznatků z šetření je sestavena SWOT analýza IK SUPŠ UH.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with aspects of internal communication at the Secondary School of Applied Art in Uherské Hradiště and its communication channels. The theoretic part focuses on the communication goals and characteristics, internal communication in the organisation and the communication tools used at the organisation. The practical part of the thesis describes the secondary school, its current internal communication and its existing communication channels. The thesis uses primary research methods in order to explore the efficiency of these internal communication channels in the organisation. The goal of the thesis is to recommend communication channels that would raise awareness of the school staff. Based on the primary research evaluation a SWOT analyses of internal communication at the organisation is presented.
Keywords: internal communication, verbal communication, awareness, communication tolls, organisation structure, employees/ staff, digital communication
Rozsah průvodní práce
62 s. (78 012 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací SUPŠ UH a jejími komunikačními kanály. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku a cíle komunikace, interní komunikací v organizaci a jejími nástroji. Praktická část popisuje SUPŠ UH, její současnou interní komunikaci, stávající komunikační kanály a prozkoumává efektivitu používaných kanálů interní komunikace v organizaci pomocí primárního šetření. Cílem práce je doporučení komunikačních kanálů, které přispějí ke zlepšení systému informovanosti zaměstnanců SUPŠ UH. Na základě poznatků z šetření je sestavena SWOT analýza IK SUPŠ UH.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with aspects of internal communication at the Secondary School of Applied Art in Uherské Hradiště and its communication channels. The theoretic part focuses on the communication goals and characteristics, internal communication in the organisation and the communication tools used at the organisation. The practical part of the thesis describes the secondary school, its current internal communication and its existing communication channels. The thesis uses primary research methods in order to explore the efficiency of these internal communication channels in the organisation. The goal of the thesis is to recommend communication channels that would raise awareness of the school staff. Based on the primary research evaluation a SWOT analyses of internal communication at the organisation is presented.
Keywords: internal communication, verbal communication, awareness, communication tolls, organisation structure, employees/ staff, digital communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a popište její současný stav.
4. Kvalitativní metodou analyzujte úroveň interní komunikace, její silné a slabé stránky.
5. Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení interní komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a popište její současný stav.
4. Kvalitativní metodou analyzujte úroveň interní komunikace, její silné a slabé stránky.
5. Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení interní komunikace.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁKOVÁ. Zuzana a kol.. 2012 Řízení lidských zdrojů. Praha: C. H. Beck, 559 s. ISBN 978-80-7400-347-9.
JIŘINCOVÁ, Božena. 2010. Efektivní komunikace pro manažery. Praha: Grada Publishing, a.s., 144 s. ISBN 978-80-247-1708-1.
MIKULAŠTÍK, Milan. 2010. Komunikační dovednosti v praxi: 2., doplněné vydání a přepracované vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 328 s. ISBN 978-80-247-8070-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et. al., 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s., 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek a kol.. 2017. Marketingový výzkum, postupy metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a.s. 264 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. 2020. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, a.s., 224 s. ISBN 978-80-271-2841-9.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁKOVÁ. Zuzana a kol.. 2012 Řízení lidských zdrojů. Praha: C. H. Beck, 559 s. ISBN 978-80-7400-347-9.
JIŘINCOVÁ, Božena. 2010. Efektivní komunikace pro manažery. Praha: Grada Publishing, a.s., 144 s. ISBN 978-80-247-1708-1.
MIKULAŠTÍK, Milan. 2010. Komunikační dovednosti v praxi: 2., doplněné vydání a přepracované vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 328 s. ISBN 978-80-247-8070-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et. al., 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s., 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek a kol.. 2017. Marketingový výzkum, postupy metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a.s. 264 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. 2020. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, a.s., 224 s. ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
Odkaz: nahrávky rozhovorů IK SUPŠ UH a přepisy rozhovorů IK SUPŠ UH
https://drive.google.com/drive/folders/1erWUwHoNhZEOQwMZLZL4J76_tQJbSEMm?usp=sharing
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Je nějaký kanál interní komunikace, který šíří stejnou informaci opravdu ke všem zaměstnancům ze všech kategorií? Jaký by měl být tento kanál dle vás v ideálním případě a jaké informace v jakém intervalu by se skrze něj měly šířit?
" Týká se VO3 provozních zaměstnanců? Jestli ano do jaké míry?
" Osvětlete prosím, která z vašich doporučení se vztahují na všechny zaměstnance včetně provozních?
Studentka plně odpověděla na všechny položené otázky.