Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie Covid-19. V praktické části byly popsány základní pojmy okolo marketingové komunikace, sociálních sítí a metodiky práce. Praktická část práce představuje značku Czech Hookah Club, její marketingovou komunikaci a nabízené služby v době pandemie.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the gastronomic company Czech Hookah Club during the Covid-19 pandemic. The practical part described the basic concepts around marketing communication, social networks and work methodology. The practical part of the work presents the Czech Hookah Club brand, its marketing communication and services offered during a pandemic.
Klíčová slova
Czech Hookah Club, marketingová komunikace, gastro, vodní dýmky, word of mouth
Klíčová slova v angličtině
Czech Hookah Club, marketing communication, gastronomy, hookah, word of mouth
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie Covid-19. V praktické části byly popsány základní pojmy okolo marketingové komunikace, sociálních sítí a metodiky práce. Praktická část práce představuje značku Czech Hookah Club, její marketingovou komunikaci a nabízené služby v době pandemie.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the gastronomic company Czech Hookah Club during the Covid-19 pandemic. The practical part described the basic concepts around marketing communication, social networks and work methodology. The practical part of the work presents the Czech Hookah Club brand, its marketing communication and services offered during a pandemic.
Klíčová slova
Czech Hookah Club, marketingová komunikace, gastro, vodní dýmky, word of mouth
Klíčová slova v angličtině
Czech Hookah Club, marketing communication, gastronomy, hookah, word of mouth
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši a teoretické poznatky o marketingové komunikaci a integrované marketingové komunikaci.
2. Formulujte cíl výzkumu, jeho metodu a stanovte výzkumné otázky.
3. Proveďte kvantitativní výzkum na cílové skupině s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši a teoretické poznatky o marketingové komunikaci a integrované marketingové komunikaci.
2. Formulujte cíl výzkumu, jeho metodu a stanovte výzkumné otázky.
3. Proveďte kvantitativní výzkum na cílové skupině s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2013. Marketingová komunikace. Brno: Albatros Media, 488 str. ISBN 80- 266-032-14.
FREY, Petr, 2011. Marketingové komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. Vyd. Praha: Managment Press, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada,271 s. ISBN 9788024743547.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2010 Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 208 s. Marketing. ISBN 9788024734927.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2013. Marketingová komunikace. Brno: Albatros Media, 488 str. ISBN 80- 266-032-14.
FREY, Petr, 2011. Marketingové komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. Vyd. Praha: Managment Press, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada,271 s. ISBN 9788024743547.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2010 Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 208 s. Marketing. ISBN 9788024734927.