Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací multižánrového hudebního festivalu Busfest. Teoretická část je věnována popisům a rozdělení festivalů, marketingovému mixu a tématy s ním i samotným festivalem spojené.
Praktická část se zabývá aplikací zjištěných informací konkrétně na hudební festival Busfest. Tato část je podložena dotazníkovým šetřením, které mělo za cíl zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci festivalu a jaké jsou jejich podmínky k tomu, aby jej navštívili.
Anotace v angličtině
The practical part deals with the application of the information found specifically to the Busfest music festival. This part is based on a questionnaire survey, which aimed to find out how the fans perceive the communication of the festival and what are their conditions to visit it.
Klíčová slova
Hudební festival, marketingové komunikace, Busfest
Klíčová slova v angličtině
Music festival, marketing communications, Busfest
Rozsah průvodní práce
73s. (92 039 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací multižánrového hudebního festivalu Busfest. Teoretická část je věnována popisům a rozdělení festivalů, marketingovému mixu a tématy s ním i samotným festivalem spojené.
Praktická část se zabývá aplikací zjištěných informací konkrétně na hudební festival Busfest. Tato část je podložena dotazníkovým šetřením, které mělo za cíl zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci festivalu a jaké jsou jejich podmínky k tomu, aby jej navštívili.
Anotace v angličtině
The practical part deals with the application of the information found specifically to the Busfest music festival. This part is based on a questionnaire survey, which aimed to find out how the fans perceive the communication of the festival and what are their conditions to visit it.
Klíčová slova
Hudební festival, marketingové komunikace, Busfest
Vysvětlete analytické nástroje (SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil) a popište krizové marketingové řízení.
Proveďte výzkumné šetření.
Na základě výzkumného šetření formulujte doporučení na praktický případ festivalu Busfest při využití získaných a popsaných informací z teoretické části práce.
Vysvětlete analytické nástroje (SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil) a popište krizové marketingové řízení.
Proveďte výzkumné šetření.
Na základě výzkumného šetření formulujte doporučení na praktický případ festivalu Busfest při využití získaných a popsaných informací z teoretické části práce.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KANTOROVÁ, Kateřina. Marketingový mix. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-237-8.
MCCARTHY, E. Jerome a William D. PERREAULT. Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KANTOROVÁ, Kateřina. Marketingový mix. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-237-8.
MCCARTHY, E. Jerome a William D. PERREAULT. Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a odpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Dotazník vyplnilo pouze 22/102 lidí ze Zlínského kraje ? jsou pro vás výstupy vypovídající?
2. Kdybyste dotazník šířil znova, jakými kanály byste oslovil potenciální návštěvníky?
Dále otázku položil člen komise (dr. Šula), který se doptával na způsob volby respondentů.
Student zodpověděl na položené otázky.