Bakalářská práce se zaměřuje na image neziskové organizace. V teoretická část se věnuje tématu neziskových organizací, marketingovým komunikacím, vlivu corporate identity na image značky, metody měření a analýzy image. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní pobočku neziskové organizace a komparativní analýzu užívaných nástrojů pro budování image. Výzkum image a vnímání organizace byl provedený v místě působení pobočky organizace. Výsledky výzkumu poslouží jako podklad k doporučením a také jako zpětná vazba pro neziskovou organizaci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the image of a non-profit organization. The theoretical part deals with the topic of non-profit organizations, marketing communications, the influence of corporate identity on the brand image, methods of measuring and image analysis.The practical part is then focused on a specific branch of a non-profit organization and a comparative analysis of the tools used for building image. Research of image and perception of the organization was created at the location city in which the branch of the organization operates. The results of the research will serve as a basis
for recommendations and also as feedback for non-profit organizations.
Bakalářská práce se zaměřuje na image neziskové organizace. V teoretická část se věnuje tématu neziskových organizací, marketingovým komunikacím, vlivu corporate identity na image značky, metody měření a analýzy image. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní pobočku neziskové organizace a komparativní analýzu užívaných nástrojů pro budování image. Výzkum image a vnímání organizace byl provedený v místě působení pobočky organizace. Výsledky výzkumu poslouží jako podklad k doporučením a také jako zpětná vazba pro neziskovou organizaci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the image of a non-profit organization. The theoretical part deals with the topic of non-profit organizations, marketing communications, the influence of corporate identity on the brand image, methods of measuring and image analysis.The practical part is then focused on a specific branch of a non-profit organization and a comparative analysis of the tools used for building image. Research of image and perception of the organization was created at the location city in which the branch of the organization operates. The results of the research will serve as a basis
for recommendations and also as feedback for non-profit organizations.
Sestavte teoretická východiska k tématu tvorby image neziskové organizace a možnostem její analýzy.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou neziskovou organizaci, její dosavadní MK k tvorbě image.
Na základě analýzy sekundárních dat a primárního šetření analyzujte image pobočky neziskové organizace.
Vyvoďte závěry a doporučení, zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
Sestavte teoretická východiska k tématu tvorby image neziskové organizace a možnostem její analýzy.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou neziskovou organizaci, její dosavadní MK k tvorbě image.
Na základě analýzy sekundárních dat a primárního šetření analyzujte image pobočky neziskové organizace.
Vyvoďte závěry a doporučení, zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeR-BuM, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
ŠANTORA, Roman, 2012. Skautské století: dobrodružný příběh 100 let českého skautingu. Praha: Junák – TDC, 256 s. ISBN 978-80-86825-72-4.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 261 s. ISBN 9788027102068.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktua-liz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 272 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR, 2020. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada), 224 s. ISBN 978-80-271-2841-9.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeR-BuM, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
ŠANTORA, Roman, 2012. Skautské století: dobrodružný příběh 100 let českého skautingu. Praha: Junák – TDC, 256 s. ISBN 978-80-86825-72-4.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 261 s. ISBN 9788027102068.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktua-liz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 272 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR, 2020. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada), 224 s. ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucí práce (Ing. Martina Juříková, Ph.D.) byly položeny tyto otázky:
1. Jak, k čemu jste využil v praktické části či doporučeních v teorii uvedenou klasifikaci lidských emocí Censydiam? Pokud ne, jak by se dala využít?
2. Lze výsledky šetření považovat za zobecnitelné? Předpokládáte, že vnímaná image by se lišila u osob 55+? Proč jste necílil i na tuto skupinu?
V oponentském posudku (PaedDr. Marcela Göttlichová) byly položeny tyto otázky:
1. S.37: "Do dotazníkového šetření byly zahrnuty organizace ? Jedná se tedy mimo neziskové organizace i o organizace příspěvkové." Objasněte.
2. "Podle nich se členové jenom procházejí, dělají činnosti, různými aktivitami, pobytem v přírodě a další." (viz 7.1) Přibližte.
3. "Autor se domníval, že image bude spíše záporná, avšak výsledek jej mile překvapil. Domníval se, že u veřejnosti má zkoumaná pobočka negativnější obraz." (Závěr) - Co bylo důvodem k dané hypotéze (domněnce)?
Autor zodpověděl všechny položené otázky vedoucího a oponenta a odpovídal také na doplňující otázky komise v rámci diskuze.