Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje pojmy, které souvisejí s tvorbou marketingové a komunikační strategie. Praktická část zahrnuje souhrn výsledků z kvalitativního šetření a zodpovězení výzkumných otázek. Dále také využívá poznatků z teoretické části při tvoření doporučujících návrhů pro tvoření marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a proposal of marketing and communication strategy for an emerging company. The thesis itself is divided into two parts. Theoretical part contains terms related to creation of marketing and communication strategy. Practical part contains results from qualitative research and public surveys. Finally, on the base of the research, the thesis offers suggestions for marketing and communications strategy for the emerging company.
Klíčová slova
marketing, marketingová strategie, komunikační strategie, vznik nové značky, marketing na sociálních sítích
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing strategy, communication strategy, the establishment of
a new brand, marketing on the social network
Rozsah průvodní práce
63 s. (90 921 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje pojmy, které souvisejí s tvorbou marketingové a komunikační strategie. Praktická část zahrnuje souhrn výsledků z kvalitativního šetření a zodpovězení výzkumných otázek. Dále také využívá poznatků z teoretické části při tvoření doporučujících návrhů pro tvoření marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a proposal of marketing and communication strategy for an emerging company. The thesis itself is divided into two parts. Theoretical part contains terms related to creation of marketing and communication strategy. Practical part contains results from qualitative research and public surveys. Finally, on the base of the research, the thesis offers suggestions for marketing and communications strategy for the emerging company.
Klíčová slova
marketing, marketingová strategie, komunikační strategie, vznik nové značky, marketing na sociálních sítích
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing strategy, communication strategy, the establishment of
a new brand, marketing on the social network
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti strategického marketingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Formulujte doporučení pro marketingovou a komunikační strategii pro vznikající firmu na trhu.
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti strategického marketingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Formulujte doporučení pro marketingovou a komunikační strategii pro vznikající firmu na trhu.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. 2020. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 381 s. ISBN 978-80-271-2499-2 (typ knihy e-book).
HALADA, Jan. 2015. Marketingová komunikace a public relations. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5 (typ knihy e-book).
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 362 s. ISBN 978–80–247–4670–8 (typ knihy e-book)
KELLER, Kevin Lane. 2007. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 796 s. Expert. ISBN 978-80-247-1481-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2019. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872 (typ knihy e-book).
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. 2020. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 381 s. ISBN 978-80-271-2499-2 (typ knihy e-book).
HALADA, Jan. 2015. Marketingová komunikace a public relations. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5 (typ knihy e-book).
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 362 s. ISBN 978–80–247–4670–8 (typ knihy e-book)
KELLER, Kevin Lane. 2007. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 796 s. Expert. ISBN 978-80-247-1481-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2019. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872 (typ knihy e-book).
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Přesedkyně komise přivítala studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářsko práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucí byly položeny tyto otázky:
Na str. 14 v kapitole 1.2.5 Public relations je uvedenoL:...Nazýváni interní veřejnost, kam spadají zákazníci, dodavatele, akcionáři, vlastní zaměstnanci, média, vládní a správní orgány, místní komunita..: Kdo je tedy externí veřejnost?
Více otázek viz přiložné posudky. Studentky měla odpovědi připraveny.