Námětem této bakalářské práce je průzkum dosavadní marketingové komunikace Pí-baru. Cílem je posoudit, zda může být Instagram považovaný za vhodný komunikační nástroj a jestli tato komunikace motivuje zákazníky k jeho návštěvě. Teoretická část práce je věnována základním pojmům souvisejícím s tímto tématem. V praktické části je představen již zmíněný Pí-bar a vypracovaná analýza jeho marketingové komunikace a vyhodnocení dat z kvalitativního průzkumu. Závěrem jsou navržená doporučení do praxe a zodpovězené výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
A topic of this bachelor's thesis is a research of a current marketing communication of Pí-bar. Aim of this thesis is to evaluate whether Instagram can be considered as a suitable communication tool and whether this communication motivates customers to visit Pí-bar. A theoretical part of the work will be devoted to basic concepts related to this topic. A practical part presents already mentioned Pí-bar and the analysis of its marketing communication and evaluation of data from qualitative research. In the last chapter of the work are added recommendations to practice and answered research questions.
Námětem této bakalářské práce je průzkum dosavadní marketingové komunikace Pí-baru. Cílem je posoudit, zda může být Instagram považovaný za vhodný komunikační nástroj a jestli tato komunikace motivuje zákazníky k jeho návštěvě. Teoretická část práce je věnována základním pojmům souvisejícím s tímto tématem. V praktické části je představen již zmíněný Pí-bar a vypracovaná analýza jeho marketingové komunikace a vyhodnocení dat z kvalitativního průzkumu. Závěrem jsou navržená doporučení do praxe a zodpovězené výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
A topic of this bachelor's thesis is a research of a current marketing communication of Pí-bar. Aim of this thesis is to evaluate whether Instagram can be considered as a suitable communication tool and whether this communication motivates customers to visit Pí-bar. A theoretical part of the work will be devoted to basic concepts related to this topic. A practical part presents already mentioned Pí-bar and the analysis of its marketing communication and evaluation of data from qualitative research. In the last chapter of the work are added recommendations to practice and answered research questions.
1. Definujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte metody a výzkumné otázky.
3. Představte podnik a realizujte odpovídající výzkum.
4. Na základě analyzovaných výsledků z výzkumu odpovězte na výzkumné otázky a stanovte doporučení ke zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte metody a výzkumné otázky.
3. Představte podnik a realizujte odpovídající výzkum.
4. Na základě analyzovaných výsledků z výzkumu odpovězte na výzkumné otázky a stanovte doporučení ke zlepšení.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0955-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [14. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-8571-4.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2018. Marketing - cesta k trhu [online]. 4. [cit. 2018-12-11]. ISBN 978-80-86847-81-8. Dostupné z: http://www.marketingsvetlik.cz/.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: GRADA Publishing. Manažer. ISBN 978-80-247-9122-7.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0955-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [14. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-8571-4.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2018. Marketing - cesta k trhu [online]. 4. [cit. 2018-12-11]. ISBN 978-80-86847-81-8. Dostupné z: http://www.marketingsvetlik.cz/.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: GRADA Publishing. Manažer. ISBN 978-80-247-9122-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Jakým zdrojem informací můžete podložit Vámi vyslovený názor, že lidé ve věku 30+ jsou méně přítomni na sociálních sítích a Instagramu se už tolik nevěnují?
" Podrobila jste dotazník tzv. pilotnímu testu? Pokud ano, s jakým efektem?
" S ohledem na výsledky výzkumu odhadněte, zda bude Pí-bar na Instagramu úspěšnější využíváním funkce Reels nebo IGTV, případně využitím obojího, a zdůvodněte to.
Studentka odpověděla na otázky.