ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to find the best channel for promoting a young design and digital studio. Theoretical part describes the process of the beginnings of a company as a brand, building brand awareness, acquiring customers, ways of promotion and brand building through various channels.
ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to find the best channel for promoting a young design and digital studio. Theoretical part describes the process of the beginnings of a company as a brand, building brand awareness, acquiring customers, ways of promotion and brand building through various channels.
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury k zadanému tématu.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody a zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat.
3. Zpracujte kvalitativní výzkum ve formě individuálních rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury k zadanému tématu.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody a zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat.
3. Zpracujte kvalitativní výzkum ve formě individuálních rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
BELCH, George E. a Michael A. BELCH, 2012. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 9th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, xxxiv. ISBN 9780073404868.
HALL, Simon, 2017. Innovative B2B marketing: new models, processes and theory. London: Kogan Page, xix. ISBN 9780749480806.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada. Expert. ISBN 8024705133.
MARTINEZ ONAINDIA, Carlos a Brian RESNICK, 2013. Designing B2B brands: lessons from Deloitte and 195,000 brand managers. Hoboken, N.J.: Wiley, xiii. ISBN 9781118457474.
STEVENS, Ruth P, 2012. Maximizing lead generation: the complete guide for B2B marketers. Indianapolis: Que, vi, Marketing / sales. ISBN 9780789741141.
Seznam doporučené literatury
BELCH, George E. a Michael A. BELCH, 2012. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 9th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, xxxiv. ISBN 9780073404868.
HALL, Simon, 2017. Innovative B2B marketing: new models, processes and theory. London: Kogan Page, xix. ISBN 9780749480806.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada. Expert. ISBN 8024705133.
MARTINEZ ONAINDIA, Carlos a Brian RESNICK, 2013. Designing B2B brands: lessons from Deloitte and 195,000 brand managers. Hoboken, N.J.: Wiley, xiii. ISBN 9781118457474.
STEVENS, Ruth P, 2012. Maximizing lead generation: the complete guide for B2B marketers. Indianapolis: Que, vi, Marketing / sales. ISBN 9780789741141.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jakým způsobem může podle vás designové studio vyniknout (kromě kvalitní práce), aby zaujalo ve vysoce konkurenčním prostředí?
Myslíte, že má smysl využít platformu LinkedIn k propagaci designového studia?
Doporučil byste použít PPC kampaně ve vyhledávačích pro generování leadů?
Student plně odpověděl na položené otázky.