Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of energy drink promotion. Propagation takes place through digital influencers during the global pandemic of the SARS-CoV-2 viral disease, also known as Covid-19. This pandemic has influenced classical promotion and also consumer behavior, so the work tries to discuss promotion in the digital world through digital influencers.
energy drink, digital influencers, influencers, covid-19, corona virus, sponsorship, promotion, marketing promotion, influencer marketing
Rozsah průvodní práce
87 s. (107 948)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of energy drink promotion. Propagation takes place through digital influencers during the global pandemic of the SARS-CoV-2 viral disease, also known as Covid-19. This pandemic has influenced classical promotion and also consumer behavior, so the work tries to discuss promotion in the digital world through digital influencers.
energy drink, digital influencers, influencers, covid-19, corona virus, sponsorship, promotion, marketing promotion, influencer marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretický podklady k tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíle práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Realizujte výzkum zabývající se názorem koncových spotřebitelů a rozhovoru firmy či influencera.
4. V rámci projektové části zpracujte na základě závěrů šetření vlastní návrh efektivní kampaně vztahující se k tématu práce.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce, zodpovězte na výzkumné otázky a formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretický podklady k tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíle práce a stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Realizujte výzkum zabývající se názorem koncových spotřebitelů a rozhovoru firmy či influencera.
4. V rámci projektové části zpracujte na základě závěrů šetření vlastní návrh efektivní kampaně vztahující se k tématu práce.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce, zodpovězte na výzkumné otázky a formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2016. Digital marketing. Sixth edition. Harlow: Pearson, xxvii, 702 s. ISBN 9781292077611.
DOMES, Martin, 2012. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, 144 s. Naučte se za víkend. ISBN 9788025137604.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2005. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 651 s. ISBN 0131469185.
KRÁL, Petr, Hana MACHKOVÁ, Markéta LHOTÁKOVÁ a Gina COOK, 2016. International marketing: theory, practices and new trends. Second revised edition. Prague: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 245 s. ISBN 9788024521527.
LEBOFF, Grant, 2016. Digital Selling: How to Use Social Media and the Web to Generate Leads and Sell More. USA: Kogan Page, ISBN 978-0-7494-7507-9.
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, 2007. Marketingová komunikace. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 238 s. ISBN 9788072484454.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, ISBN 978-80-251-4959-1.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2016. Digital marketing. Sixth edition. Harlow: Pearson, xxvii, 702 s. ISBN 9781292077611.
DOMES, Martin, 2012. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, 144 s. Naučte se za víkend. ISBN 9788025137604.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2005. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 651 s. ISBN 0131469185.
KRÁL, Petr, Hana MACHKOVÁ, Markéta LHOTÁKOVÁ a Gina COOK, 2016. International marketing: theory, practices and new trends. Second revised edition. Prague: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 245 s. ISBN 9788024521527.
LEBOFF, Grant, 2016. Digital Selling: How to Use Social Media and the Web to Generate Leads and Sell More. USA: Kogan Page, ISBN 978-0-7494-7507-9.
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, 2007. Marketingová komunikace. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 238 s. ISBN 9788072484454.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, ISBN 978-80-251-4959-1.
Přílohy volně vložené
Příloha s odkazy rozhovorů bakalářské práce v podobě PDF
Přílohy vázané v práci
grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
S jakou další formou direct marketingu je doporučováno kombinovat s kiosk marketing a která kombinace by podle Vašeho názoru podpořila produkt 69 c době pandemie?
Byl dotazník testován? Pokud ano, jak byl pilotní test využit?
Jakými způsoby by měli Vaši influenceři označit placenou spolupráci s vlastníkem značky?
Tyto otázky student zodpověděl.