Tématem bakalářské práce je vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Pro účely této práce byl vybrán e-shop Našeobchody.cz, se kterým autor práce na tvorbě digitální komunikace spolupracuje.
Teoretická část se zabývá pojmy z digitální komunikace, e-commerce a brandbuildingu, které slouží k porozumění druhé částí této práce. V rámci praktické části je značka Našeobchody.cz blíže charakterizována a následně jsou provedeny čtyři šetření jak kvalitativního, tak kvantitativního charakteru. Na základě provedených výzkumů jsou následně zodpovězeny výzkumné otázky a formulována doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis topic is the influence of building an e-shop brand on its performance in a digital environment. For this work, the e-shop Našeobchody.cz was chosen, with which the author of the thesis cooperates in the creation of digital communication.
The theoretical part deals with digital communication concepts, e-commerce and brand-building, which help understand the second part of this work better. Within the practical part, the Našeobchody.cz brand is further characterized, and four surveys of both qualitative and quantitative types are performed. Based on the performed research, research questions are then answered, and recommendations are formulated.
E-commerce, Brand, Brand building, Digital communication, Digital marketing
Rozsah průvodní práce
83 s. (126 968 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Pro účely této práce byl vybrán e-shop Našeobchody.cz, se kterým autor práce na tvorbě digitální komunikace spolupracuje.
Teoretická část se zabývá pojmy z digitální komunikace, e-commerce a brandbuildingu, které slouží k porozumění druhé částí této práce. V rámci praktické části je značka Našeobchody.cz blíže charakterizována a následně jsou provedeny čtyři šetření jak kvalitativního, tak kvantitativního charakteru. Na základě provedených výzkumů jsou následně zodpovězeny výzkumné otázky a formulována doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis topic is the influence of building an e-shop brand on its performance in a digital environment. For this work, the e-shop Našeobchody.cz was chosen, with which the author of the thesis cooperates in the creation of digital communication.
The theoretical part deals with digital communication concepts, e-commerce and brand-building, which help understand the second part of this work better. Within the practical part, the Našeobchody.cz brand is further characterized, and four surveys of both qualitative and quantitative types are performed. Based on the performed research, research questions are then answered, and recommendations are formulated.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN: 978-80-247-4150-5
LAUDON C. Kenneth a Carol G. TRAVER. 2020. E-commerce 2019. 15.vyd. Harlow: Pearson. ISBN: 978-1-292-30317-8
VISSER, Marjolein, Berend SIKKENGA a Mike BERRY, 2018. Digital Marketing Fundamentals From Strategy to ROI. Utrecht: Noordhoof Uitgevers Groningen. ISBN: 978-90-01-88712-4
Seznam doporučené literatury
HANLON, Annmarie. 2019. Digital marketing: strategic planning & integration. Londýn: SAGE. ISBN 978-1-5264-2666-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN: 978-80-247-4150-5
LAUDON C. Kenneth a Carol G. TRAVER. 2020. E-commerce 2019. 15.vyd. Harlow: Pearson. ISBN: 978-1-292-30317-8
VISSER, Marjolein, Berend SIKKENGA a Mike BERRY, 2018. Digital Marketing Fundamentals From Strategy to ROI. Utrecht: Noordhoof Uitgevers Groningen. ISBN: 978-90-01-88712-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Bylo už rozhodnuto, kdy a která doporučení se aplikují v praxi?
Jaký je možný přínos technologie LIDAR pro rozšířenou realitu v kontextu e-shopů?
Proč někteří obchodníci provozují několik na pohled odlišných e-shopů (jiný název, značka, logo), ale přitom nabídka je totožná a provozovatel jeden a tentýž?
Student plně odpověděl na položené otázky.