Tato bakalářská práce se zabývá sociální sítí Instagram, jako nástrojem marketingové komunikace restaurace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing, online marketing, sociální média a Instagram. Součástí je i metodika výzkumu, která zahrnuje cíl, účel práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá představením vybrané restaurace, vyhodnocením výzkumu v podobě kvantitativního a kvalitativního šetření a zodpovězením výzkumných otázek. Nachází se zde také doporučení a návrhy pro zlepšení komunikace restaurace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about social network Instagram as a tool of marketing communication of restaurant. The theoretical part defines the basic terms such as marketing, online marketing, social media and Instagram. It also includes research methodology, which defines objectives, purpose of the thesis and research questions. The practical part deals with the introduction of a selected restaurant, the evaluation of quantitative and qualitative research and answering research questions. In this part is also recommendations and suggestions for improving the restaurant's communication.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikace, online marketing, marketing na sociálních sítí, sociální sítě, Instagram, restaurace, marketingový nástroj
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication, online marketing, social media marketing, social media, Instagram, restaurant, marketing tool
Rozsah průvodní práce
57 s. (89 061 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá sociální sítí Instagram, jako nástrojem marketingové komunikace restaurace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing, online marketing, sociální média a Instagram. Součástí je i metodika výzkumu, která zahrnuje cíl, účel práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá představením vybrané restaurace, vyhodnocením výzkumu v podobě kvantitativního a kvalitativního šetření a zodpovězením výzkumných otázek. Nachází se zde také doporučení a návrhy pro zlepšení komunikace restaurace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about social network Instagram as a tool of marketing communication of restaurant. The theoretical part defines the basic terms such as marketing, online marketing, social media and Instagram. It also includes research methodology, which defines objectives, purpose of the thesis and research questions. The practical part deals with the introduction of a selected restaurant, the evaluation of quantitative and qualitative research and answering research questions. In this part is also recommendations and suggestions for improving the restaurant's communication.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikace, online marketing, marketing na sociálních sítí, sociální sítě, Instagram, restaurace, marketingový nástroj
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication, online marketing, social media marketing, social media, Instagram, restaurant, marketing tool
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti online marketingu a sociálních sítí.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody v podobě kombinace kvalitativního a kvantitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti online marketingu a sociálních sítí.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody v podobě kombinace kvalitativního a kvantitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
3. Zpracujte výzkum ve formě dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
HENRY, Carroll. 2017. Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Přeložil Pavel KRISTIÁN. Brno: Zoner Press. ISBN 978-80-7413-368-8.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. [14. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
HENRY, Carroll. 2017. Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Přeložil Pavel KRISTIÁN. Brno: Zoner Press. ISBN 978-80-7413-368-8.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. [14. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Přesdedkyně komise přivítala studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Google AdWords již řadu let neexistuje. Jak se tento PPC systém dnes jmenuje?
Jaká rizika či příležitosti vyplývají z vlastnictví Instagramu Facebookem?
Co dělat, když klienti začnou firemní profil na sociální síti používat k řešení svých stížností s firmou / službou?
Studentka připraveně zodpověděla všechny položené dotazy.