Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu získávání důvěry nových klientů a budování osobního brandingu na sociálních sítích. První část práce přiblíží téma obsahového marketingu z teoretického hlediska, jeho prvky, nástroje a možnosti využití při budování důvěry a osobního brandingu. Praktická část se bude blíže zaměřovat na analýzu sdíleného obsahu na profesní síti LinkedIn a současné situace vybraného klienta, který si na této síti snaží budovat osobní branding. V závěrečné návrhové části bude vypracován plán obsahové strategie pro daného klienta, s cílem posílit jeho osobní branding, jeho odbornost a důvěryhodnost na sociální síti LinkedIn.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with content marketing in the context of gaining the trust of new clients and building personal branding on social networks. The first part of the thesis introduces the topic of content marketing from a theoretical point of view, its components, tools and possibilities of use in building trust and personal branding. The practical part will focus on the analysis of shared content on the professional network LinkedIn and the current situation of a selected client who is trying to build personal branding on this network. In the final project part, a content strategy plan for the client will be developed, with the aim of strengthening their personal branding, their expertise and credibility on the LinkedIn social network.
Klíčová slova
Obsahový marketing, důvěra, osobní branding, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Content marketing, trust, personal branding, social networks
Rozsah průvodní práce
104
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu získávání důvěry nových klientů a budování osobního brandingu na sociálních sítích. První část práce přiblíží téma obsahového marketingu z teoretického hlediska, jeho prvky, nástroje a možnosti využití při budování důvěry a osobního brandingu. Praktická část se bude blíže zaměřovat na analýzu sdíleného obsahu na profesní síti LinkedIn a současné situace vybraného klienta, který si na této síti snaží budovat osobní branding. V závěrečné návrhové části bude vypracován plán obsahové strategie pro daného klienta, s cílem posílit jeho osobní branding, jeho odbornost a důvěryhodnost na sociální síti LinkedIn.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with content marketing in the context of gaining the trust of new clients and building personal branding on social networks. The first part of the thesis introduces the topic of content marketing from a theoretical point of view, its components, tools and possibilities of use in building trust and personal branding. The practical part will focus on the analysis of shared content on the professional network LinkedIn and the current situation of a selected client who is trying to build personal branding on this network. In the final project part, a content strategy plan for the client will be developed, with the aim of strengthening their personal branding, their expertise and credibility on the LinkedIn social network.
Klíčová slova
Obsahový marketing, důvěra, osobní branding, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Content marketing, trust, personal branding, social networks
Zásady pro vypracování
Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Analyzujte stávající obsah na sociální síti vybraného profilu.
Navrhněte a realizujte kvantitativní výzkum s ohledem na cíl práce.
Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte efektivní obsahovou marketingovou strategii pro vybraný profil uživatele sociální sítě.
Zásady pro vypracování
Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
Formulujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Analyzujte stávající obsah na sociální síti vybraného profilu.
Navrhněte a realizujte kvantitativní výzkum s ohledem na cíl práce.
Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte efektivní obsahovou marketingovou strategii pro vybraný profil uživatele sociální sítě.
Seznam doporučené literatury
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 9788025141526.
PADUA, Donatella. Trust, social relations and engagement: understanding customer behaviour on the Web. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2012, 1 online zdroj (xxviii, 231 s.). ISBN 9780230391253.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 9788025143834.
HEALEY, Matthew. What is branding?. Mies, Switzerland: RotoVision, 2008, 256 s. Essential design handbooks. ISBN 9782940361458.
MUNTEAN, Cristina. Vy jako značka: osobní branding pro kariérní růst. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 9788024730844.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015, 232 s. ISBN 9788025145890.
ABRAMS, Rhonda a Julie VALLONE. Obchodní plán: vytvořte ho správně a rychle!. Praha: Pragma, [2007], 189 s. ISBN 9788073490522.
Seznam doporučené literatury
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 9788025141526.
PADUA, Donatella. Trust, social relations and engagement: understanding customer behaviour on the Web. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2012, 1 online zdroj (xxviii, 231 s.). ISBN 9780230391253.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 9788025143834.
HEALEY, Matthew. What is branding?. Mies, Switzerland: RotoVision, 2008, 256 s. Essential design handbooks. ISBN 9782940361458.
MUNTEAN, Cristina. Vy jako značka: osobní branding pro kariérní růst. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 9788024730844.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015, 232 s. ISBN 9788025145890.
ABRAMS, Rhonda a Julie VALLONE. Obchodní plán: vytvořte ho správně a rychle!. Praha: Pragma, [2007], 189 s. ISBN 9788073490522.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku oponentky práce (RNDr.Zuzana Wroblowská, PhD.) byly položeny následující otázky:
1. Proč jste ve 2.části výzkumu nezařadila do výběrového souboru pouze uživatele LinkedIn?
2.Co Vás vedlo k zařazení obsahů prezentujících nějakou soutěž nebo dárek mezi oblasti zkoumané v 1.části výzkumu na síti LinkedIn?
3. Čím si vysvětlujete absenci motivace komentovat na sociálních sítích kategorii "cizí vzdělávací příspvěky"?
Studentka odpověděla na položené otázky oponentky práce.