Diplomová práce popisuje založení nového neziskového projektu Single kydy a ukotvení jeho vizuální a obsahové komunikační strategie na základě požadavků cílové skupiny. Představy cílové skupiny o obsahu projektu a jeho grafické podobě byly zjištěny prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu a následně byly zpracovány v podobě návrhu projektu, který obsahuje tři projektové fáze a návrh komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The diploma thesis describes the establishment of a new non-profit project Single Kydy and the anchoring of its visual and content communication strategy based on the requirements of the target group. The target group's ideas about the content of the project and its graphic form were identified through qualitative and quantitative research and were subsequently processed in the form of a project proposal, which includes three project phases and a communication strategy proposal.
Klíčová slova
neziskový projekt, singles, Single kydy, mileniálové, komunikace, projektové řízení, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
non-profit project, singles, Single kydy, millenials, communication, project management, social sites
Rozsah průvodní práce
77 s., 112 005 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce popisuje založení nového neziskového projektu Single kydy a ukotvení jeho vizuální a obsahové komunikační strategie na základě požadavků cílové skupiny. Představy cílové skupiny o obsahu projektu a jeho grafické podobě byly zjištěny prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu a následně byly zpracovány v podobě návrhu projektu, který obsahuje tři projektové fáze a návrh komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The diploma thesis describes the establishment of a new non-profit project Single Kydy and the anchoring of its visual and content communication strategy based on the requirements of the target group. The target group's ideas about the content of the project and its graphic form were identified through qualitative and quantitative research and were subsequently processed in the form of a project proposal, which includes three project phases and a communication strategy proposal.
Klíčová slova
neziskový projekt, singles, Single kydy, mileniálové, komunikace, projektové řízení, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
non-profit project, singles, Single kydy, millenials, communication, project management, social sites
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématům z oblasti neziskových organizací, mezilidské komunikace a vztahů a projektového managementu.
2. Na základě teoretické části formulujte cíl práce, výzkumné otázky a vyberte vhodnou metodiku práce.
3. Popište ideu projektu a udělejte základní analýzu konkurenčního prostředí.
4. Realizujte marketingový kvalitativní výzkum, jehož výsledky podpořte kvantitativním výzkumem. Oba výzkumy proveďte na vyspecifikované cílové skupině.
5. Zodpovězte všechny stanovené výzkumné otázky.
6. V projektové části vypracujte návrh komunikační strategie neziskového projektu s přihlédnutím na stanovený cíl, výsledky výzkumu a timing projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématům z oblasti neziskových organizací, mezilidské komunikace a vztahů a projektového managementu.
2. Na základě teoretické části formulujte cíl práce, výzkumné otázky a vyberte vhodnou metodiku práce.
3. Popište ideu projektu a udělejte základní analýzu konkurenčního prostředí.
4. Realizujte marketingový kvalitativní výzkum, jehož výsledky podpořte kvantitativním výzkumem. Oba výzkumy proveďte na vyspecifikované cílové skupině.
5. Zodpovězte všechny stanovené výzkumné otázky.
6. V projektové části vypracujte návrh komunikační strategie neziskového projektu s přihlédnutím na stanovený cíl, výsledky výzkumu a timing projektu.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 9788087500019.
DOBROZEMSKÝ, Václav a Jan STEJSKAL. Nevýdělečné organizace v teorii. 2., aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 407 s. ISBN 9788075521033.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872.
DEVITO, Joseph A. Základy mezilidské komunikace: 6. vydání. Praha: Grada, 2008, 502 s. Expert. ISBN 9788024720180.
KOTYZOVÁ, Pavla. Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2012, 41 s. Doctoral thesis summary. ISBN 9788074541896.
ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 2007, x, 344 s. Praxe manažera. ISBN 9788025115060.
GOPALAN, Rejani T., ed. Intimayce and Developing Personal Relationships in the Virtual World. Hershey, PA: IGI Global, 2019. http://doi:10.4018/978-1-5225-4047-2.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 9788087500019.
DOBROZEMSKÝ, Václav a Jan STEJSKAL. Nevýdělečné organizace v teorii. 2., aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 407 s. ISBN 9788075521033.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872.
DEVITO, Joseph A. Základy mezilidské komunikace: 6. vydání. Praha: Grada, 2008, 502 s. Expert. ISBN 9788024720180.
KOTYZOVÁ, Pavla. Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2012, 41 s. Doctoral thesis summary. ISBN 9788074541896.
ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 2007, x, 344 s. Praxe manažera. ISBN 9788025115060.
GOPALAN, Rejani T., ed. Intimayce and Developing Personal Relationships in the Virtual World. Hershey, PA: IGI Global, 2019. http://doi:10.4018/978-1-5225-4047-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucí práce (Radomila Soukalová, Ing. PhD.) byla položena tato otázka:
1. Které z výsledků výzkumů byly pro vás největším přínosem a které byly velkým překvapení (pozitivním nebo negativním)?
V oponentském posudku (Ing. Eva Šviráková, Ph.D.) byly položeny tyto otázky:
1. Máte v plánu spustit projekt Single kydy. Je před vámi nějaký další vhodný výzkum nebo nástroj, na kterém si ověříte životaschopnost vašeho projektu?
2. Výzkumem jste zjistila, že reprezentativní vzorek respondentů neřeší své problémy na digitálních platformách (strana 57). Svým projektem chcete změnit jejich uvažování. Když byste měla vybrat jeden nejsilnější argument pro změnu postojů, který máte uveden ve své diplomové práci, jaký vyberete?
3. Z jakého důvodu jste v práci kombinovala styl neosobní s vyjádřením vlastních názorů formou "já jako autor". Vysvětlete svůj postoj.
Studentka odpověděla na otázky položené vedoucí a oponentkou práce. Vzhledem k nepřesvědčivé argumentaci v rámci obhajoby se komise shodla na hodnocení B.