Diplomová práce se zaměřuje na komunity na sociální síti Facebook. V teoretické části je pozornost věnována nákupnímu chování, sociálním sítím, složkám marketingové komunikace využívané na sociálních sítích a nejdůležitějším aspektům virtuálních komunit. Praktickou část tvoří analýza vybrané komunity a dotazníkové šetření. Součástí projektové části je vytvoření komunity a stanovení marketingové komunikace. V závěru projektové části nechybí doporučení pro tvorbu a řízení komunity na Facebooku.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on communities on the social network Facebook. The theoretical part of the thesis is focused on the shopping behaviour, social sites, parts of the marketing communication used on social sites and the main aspects of the virtual communities. Project part of the thesis is analysis of the chosen community and questionnaire inquiry. Another element in the project part is creating the community and establishing marketing communication. In the closing part of the thesis are recommendations for creating and managing the community on Facebook.
Diplomová práce se zaměřuje na komunity na sociální síti Facebook. V teoretické části je pozornost věnována nákupnímu chování, sociálním sítím, složkám marketingové komunikace využívané na sociálních sítích a nejdůležitějším aspektům virtuálních komunit. Praktickou část tvoří analýza vybrané komunity a dotazníkové šetření. Součástí projektové části je vytvoření komunity a stanovení marketingové komunikace. V závěru projektové části nechybí doporučení pro tvorbu a řízení komunity na Facebooku.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on communities on the social network Facebook. The theoretical part of the thesis is focused on the shopping behaviour, social sites, parts of the marketing communication used on social sites and the main aspects of the virtual communities. Project part of the thesis is analysis of the chosen community and questionnaire inquiry. Another element in the project part is creating the community and establishing marketing communication. In the closing part of the thesis are recommendations for creating and managing the community on Facebook.
Zpracujte rešerši literárních zdrojů. Zformulujte teoretická východiska nezbytná k pochopení dané problematiky.
Stanovte cíl diplomové práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
Představte analyzované komunity.
Připravte a zrealizujte kvantitativní šetření s cílem zjistit aspekty členství ve skupině a působení reklamy v komunitách.
Proveďte obsahovou a sémiotickou analýzu příspěvků.
Interpretujte zjištěná data a odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat navrhněte nejúčinnější komunikační strategii s cílem zvýšení prodejů a povědomí o značce.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literárních zdrojů. Zformulujte teoretická východiska nezbytná k pochopení dané problematiky.
Stanovte cíl diplomové práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
Představte analyzované komunity.
Připravte a zrealizujte kvantitativní šetření s cílem zjistit aspekty členství ve skupině a působení reklamy v komunitách.
Proveďte obsahovou a sémiotickou analýzu příspěvků.
Interpretujte zjištěná data a odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat navrhněte nejúčinnější komunikační strategii s cílem zvýšení prodejů a povědomí o značce.
Seznam doporučené literatury
HEINZE, Aleksej, 2017. Digital and social media marketing: a results-driven approach. New York: Routledge, Taylor & Francis Group. 346 s. ISBN 9781138917910.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 9788024515205. KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Přeložil Marek ČTRNÁCT. Tetčice: Impossible, [2017]. ISBN 9788087673300.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA, 2008. Jak psát reklamní text. 3., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, str. 224. ISBN 9788024724522.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 9788075550842.
Seznam doporučené literatury
HEINZE, Aleksej, 2017. Digital and social media marketing: a results-driven approach. New York: Routledge, Taylor & Francis Group. 346 s. ISBN 9781138917910.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 9788024515205. KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Přeložil Marek ČTRNÁCT. Tetčice: Impossible, [2017]. ISBN 9788087673300.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA, 2008. Jak psát reklamní text. 3., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, str. 224. ISBN 9788024724522.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 9788075550842.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
*Na s. 71 uvádíte, že nesouhlasíte s většinovým tvrzením, že reklama na facebooku je dostatečně označena. Můžete Váš názor rozvinout?
*Na s. 73 správně uvádíte, že získané výsledky nejsou zobecnitelné. Co Vás vede k tomu, že podotýkáte: "Nutné je upozornit na výrazné zastoupení žen." Co tím myslíte?
*Jaký je Váš autorský podíl na projektu Vyhrálek? Můžete doplnit paramenty projektu: časový a finanční plán, personální zabezpečení, materiálové zabezpečení a formu kontaktu na dodavatele produktů do soutěží, představu o ziskovosti projektu apod.?
Student plně odpověděl na položené otázky.