Bakalářská práce, která nese název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti, s cílem navržení možností využití sociálních sítí vedoucích k růstu značky, rozvoje firmy a také zvýšení prodejů. Práce se skládá ze dvou částí, tedy části teoretické a části praktické. Část první, tedy teoretická, se zabývá internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Tato část je zpracována na základě odborné literatury. Druhá, praktická část, obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by mohly v budoucnu vést ke zlepšení celkové marketingové komunikace. V praktické části je také zahrnuta jak PEST analýza, tedy analýza prostředí, tak Porterova analýza a SWOT-analýza.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis, which is entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." focuses on the company's marketing communications, with the aim of designing opportunities to use social networks, leading to brand growth, company development as well as increased sales. The bachelor's thesis consists of two parts, the theoretical part and the practical part. Part One, theoretical, deals with Internet marketing and the definition of important terms associated with it. This section is based on scientific literature. The second, practical part, contains an analysis of the current situation of marketing communications in the selected company and suggestions that could lead to improved overall marketing communications in the future. There are also included the PEST analysis, the Porter analysis and the SWOT-analysis in the practical part.
Klíčová slova
Marketing, internetový marketing, sociální sítě, Instagram, Porterův model pěti sil, SWOT-analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, online marketing, social media, Instagram, Porter's five forces analysis, SWOT-analysis
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce, která nese název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti, s cílem navržení možností využití sociálních sítí vedoucích k růstu značky, rozvoje firmy a také zvýšení prodejů. Práce se skládá ze dvou částí, tedy části teoretické a části praktické. Část první, tedy teoretická, se zabývá internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Tato část je zpracována na základě odborné literatury. Druhá, praktická část, obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by mohly v budoucnu vést ke zlepšení celkové marketingové komunikace. V praktické části je také zahrnuta jak PEST analýza, tedy analýza prostředí, tak Porterova analýza a SWOT-analýza.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis, which is entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." focuses on the company's marketing communications, with the aim of designing opportunities to use social networks, leading to brand growth, company development as well as increased sales. The bachelor's thesis consists of two parts, the theoretical part and the practical part. Part One, theoretical, deals with Internet marketing and the definition of important terms associated with it. This section is based on scientific literature. The second, practical part, contains an analysis of the current situation of marketing communications in the selected company and suggestions that could lead to improved overall marketing communications in the future. There are also included the PEST analysis, the Porter analysis and the SWOT-analysis in the practical part.
Klíčová slova
Marketing, internetový marketing, sociální sítě, Instagram, Porterův model pěti sil, SWOT-analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, online marketing, social media, Instagram, Porter's five forces analysis, SWOT-analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingu zaměřeného na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu na sociálních sítích.
Vypracujte doporučení ke zlepšení marketingu na sociálních sítích ve společnosti Lázeňská káva s. r. o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingu zaměřeného na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu na sociálních sítích.
Vypracujte doporučení ke zlepšení marketingu na sociálních sítích ve společnosti Lázeňská káva s. r. o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KASSAY, Štefan. Enterprise and Entrepreneurship. Bratislava: VEDA, 2010, 659 s. ISBN 9788022411387.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9788075550842.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 9788025149591.
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014, 216 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KASSAY, Štefan. Enterprise and Entrepreneurship. Bratislava: VEDA, 2010, 659 s. ISBN 9788022411387.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9788075550842.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 9788025149591.
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014, 216 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kolářová, 21 b
Oponent práce: Dr. Benyahya, 21 b
Otázky vedoucího:
Jaké jsou vaše cíle a metody práce? Zodpovězeno
Prosím vysvětlete doporučení, které uvádíte v práci. Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Podle jakých kritérií byste mohla analyzovat sociální sítě firmy?
Zodpovězeno
Jaké cíle by si firma měla dát pro následující tři měsíce pokud jde o marketing na sociálních sítích? Jakými způsoby pak mají měřit, zda se jim těchto cílů povedlo dosáhnout?
Zodpovězeno
Navrhujete zvýšit množství příspěvků na Fb na 4 týdně. O nákladech tohoto opatření v práci píšete. Jaké přínosy lze od tohoto opatření očekávat? Lze je vyčíslit?
Zodpovězeno
Podle jakých kritérií byste vybírala brigádníka pro správu soc. sítí? A jak si ověříte, že tato kritéria splňuje?
Zodpovězeno
Další otázky:
Doc. Novák: co si představujete pod pojmem ''správa sociálních sítí''? Zodpovězeno. Jaká je strategie na sociálních sítí. Zodpovězeno
Dr. Kirschnerová: otázky k cílům práce. Zodpovězeno