Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikačních nástrojů a navržení komunikační strategie města Kroměříž. Teoretická část této diplomové práce se orientuje především na detailní popis teoretických východisek, která se vztahují k oblasti komunikace a komunikačních strategií měst a obcí. Cílem praktické části je podat přehled o existujících strategických dokumentech města Kroměříž a analyzovat současný stav komunikačních nástrojů využívaných městem Kroměříž. Na základě všech zjištěných skutečností byl vytvořen návrh komunikační strategie města Kroměříž, který je součástí projektové části. Tento návrh může umožnit lepší komunikaci města se všemi cílovými skupinami, přispět k zapojení občanů do dění ve městě či k získávání zpětné vazby, která je pro budoucí rozvoj měst klíčová.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is focused on evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the Kroměříž city. The theoretical part of this diploma thesis focuses mainly on a detailed description of the theoretical basis, which relate to the field of communication and communication strategies of cities and municipalities. The aim of the practical part is to provide an overview of the existing strategic dokument of the city of Kroměříž and to analyse the current state of communication tools used by the city of Kroměříž. All the gained information led to the creation the proposal of communication strategy of the Kroměříž city, which is a part of the project part. This proposal can enable better communication between the city and all target groups, contribute to the involvement of citizens in the city or to obtain feedback, which is crucial for the future development of cities.
Marketing communication, public administration, marketing mix, strategic planning, communication tools, city of Kroměříž.
Rozsah průvodní práce
120 s. (192 766 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikačních nástrojů a navržení komunikační strategie města Kroměříž. Teoretická část této diplomové práce se orientuje především na detailní popis teoretických východisek, která se vztahují k oblasti komunikace a komunikačních strategií měst a obcí. Cílem praktické části je podat přehled o existujících strategických dokumentech města Kroměříž a analyzovat současný stav komunikačních nástrojů využívaných městem Kroměříž. Na základě všech zjištěných skutečností byl vytvořen návrh komunikační strategie města Kroměříž, který je součástí projektové části. Tento návrh může umožnit lepší komunikaci města se všemi cílovými skupinami, přispět k zapojení občanů do dění ve městě či k získávání zpětné vazby, která je pro budoucí rozvoj měst klíčová.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is focused on evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the Kroměříž city. The theoretical part of this diploma thesis focuses mainly on a detailed description of the theoretical basis, which relate to the field of communication and communication strategies of cities and municipalities. The aim of the practical part is to provide an overview of the existing strategic dokument of the city of Kroměříž and to analyse the current state of communication tools used by the city of Kroměříž. All the gained information led to the creation the proposal of communication strategy of the Kroměříž city, which is a part of the project part. This proposal can enable better communication between the city and all target groups, contribute to the involvement of citizens in the city or to obtain feedback, which is crucial for the future development of cities.
Marketing communication, public administration, marketing mix, strategic planning, communication tools, city of Kroměříž.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Definujte teoretická východiska vztahující se k oblasti komunikace a komunikačních strategií měst a obcí.
II. Praktická část
Podejte přehled strategických dokumentů města Kroměříž.
Analyzujte současný stav komunikačních nástrojů využívaných městem Kroměříž.
Zpracujte návrh komunikační strategie města Kroměříž.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Definujte teoretická východiska vztahující se k oblasti komunikace a komunikačních strategií měst a obcí.
II. Praktická část
Podejte přehled strategických dokumentů města Kroměříž.
Analyzujte současný stav komunikačních nástrojů využívaných městem Kroměříž.
Zpracujte návrh komunikační strategie města Kroměříž.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2015, 120 s. ISBN 978-80-2463-075-5.
HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 256 s. ISBN 978-80-247-3779-9.
LUOMA-AHO, Vilma a José María CANEL. Public Sector Communication: Closing Gaps Between Citizens and Public Organizations. 1st ed. Hoboken: John Wiley & Sons, 2018, 280 s. ISBN 978-1-119-13561-6.
MORDECAI, Lee, Neeley GRANT a Stewart KENDRA. Practice of Government Public Relations. 1st ed. New York: Routledge, 2011, 272 s. ISBN 978-1-4398-3465-7.
SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 183 s. ISBN 978-80-247-4819-1.
Seznam doporučené literatury
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2015, 120 s. ISBN 978-80-2463-075-5.
HEGER, Vladimír. Komunikace ve veřejné správě. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 256 s. ISBN 978-80-247-3779-9.
LUOMA-AHO, Vilma a José María CANEL. Public Sector Communication: Closing Gaps Between Citizens and Public Organizations. 1st ed. Hoboken: John Wiley & Sons, 2018, 280 s. ISBN 978-1-119-13561-6.
MORDECAI, Lee, Neeley GRANT a Stewart KENDRA. Practice of Government Public Relations. 1st ed. New York: Routledge, 2011, 272 s. ISBN 978-1-4398-3465-7.
SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 183 s. ISBN 978-80-247-4819-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího DP: B
Hodnocení oponenta DP: B
Vedoucí práce: Ing. Lenka Smékalová, Ph.D.
Oponent práce: Ing. Filip Kučera
Otázky oponenta práce:
1. Jakým způsobem jste stanovila finanční náročnost opatření v kap. 7.7?
Další otázky:
doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D., Jak byly stanoveny pravděpodobnosti? Součet pravděpodobností byl 1? (zodpovězeno částečně)
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., Kolik obyvatel má Kroměříž? Není pak 100 respondentů málo? Kde bylo umístěno dotazníkové šetření? Jaký byl zájem starší populace? Vyčíslení nákladů proběhlo? (zodpovězeno částečně)
JUDr. Jiří Zicha, Ph.D., Jak je to s webovými stránkami? (zodpovězeno částečně)
Ing. Pavel Grebeníček, Ph.D. Má Kroměříž turistické stránky? (zodpovězeno zcela)