Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti a zvýšení využití služeb Areálu Zavadilka. V rámci teoretické části byla zpracována literární rešerše týkající se tématu práce. Zvolený problém byl řešen pomocí Porterovy analýzy, Geografické analýzy, řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. Navržené řešení obsahuje návrh nového produktu cestovního ruchu v podobě pobytového balíčku pro rodiny s dětmi pro právě rekonstruovaný Hotel Zavadilka, který je součástí Areálu Zavadilka. Pobytový balíček byl sestaven na základě analýzy poptávky pomocí dotazníkového šetření, a také na základě analýzy konkurence a nabídky služeb cestovního ruchu na území Rožnovska. Součástí analýzy byl také rozhovor s majitelem Areálu Zavadilka. Projekt byl v poslední části práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že je o produkt cestovního ruchu zájem a cílová skupina by jej v případě realizace využila.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing competitiveness and increasing the use of services of the Zavadilka Complex. Within the theoretical part, a literary search on the topic of the thesis was carried out. The chosen problem was solved using Porter's analysis, Geographical analysis, structured interview and questionnaire survey. The proposal consists of a new tourism product in the form of a special offer for families with children at the recently reconstructed Hotel Zavadilka, which is part of the Zavadilka Complex. The special offer was compiled on the basis of demand analysis using a questionnaire survey, analysis of competition and supply of tourism services in the Rožnov region. The analysis also included an interview with the owner of the Zavadilka Complex. The project was subjected to a cost, time and risk analysis in the last part of the work. The research revealed that there is interest in the tourism product and the target group would use it if implemented.
tourism, accomodation stay, hospitality, services of tourism, marketing mix, competition
Rozsah průvodní práce
137 s. (196 076 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti a zvýšení využití služeb Areálu Zavadilka. V rámci teoretické části byla zpracována literární rešerše týkající se tématu práce. Zvolený problém byl řešen pomocí Porterovy analýzy, Geografické analýzy, řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. Navržené řešení obsahuje návrh nového produktu cestovního ruchu v podobě pobytového balíčku pro rodiny s dětmi pro právě rekonstruovaný Hotel Zavadilka, který je součástí Areálu Zavadilka. Pobytový balíček byl sestaven na základě analýzy poptávky pomocí dotazníkového šetření, a také na základě analýzy konkurence a nabídky služeb cestovního ruchu na území Rožnovska. Součástí analýzy byl také rozhovor s majitelem Areálu Zavadilka. Projekt byl v poslední části práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že je o produkt cestovního ruchu zájem a cílová skupina by jej v případě realizace využila.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing competitiveness and increasing the use of services of the Zavadilka Complex. Within the theoretical part, a literary search on the topic of the thesis was carried out. The chosen problem was solved using Porter's analysis, Geographical analysis, structured interview and questionnaire survey. The proposal consists of a new tourism product in the form of a special offer for families with children at the recently reconstructed Hotel Zavadilka, which is part of the Zavadilka Complex. The special offer was compiled on the basis of demand analysis using a questionnaire survey, analysis of competition and supply of tourism services in the Rožnov region. The analysis also included an interview with the owner of the Zavadilka Complex. The project was subjected to a cost, time and risk analysis in the last part of the work. The research revealed that there is interest in the tourism product and the target group would use it if implemented.
tourism, accomodation stay, hospitality, services of tourism, marketing mix, competition
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se ubytovacích zařízení a tvorby produktu v cestovním ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte nabídku služeb Areálu Zavadilka.
Pomocí vybraných analytických metod analyzujte okolí Areálu Zavadilka a jeho konkurenci.
Na základě výsledků analýz zpracujte projekt vytvoření produktu ve formě pobytových balíčků ve vybraném ubytovacím zařízení Areálu Zavadilka.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se ubytovacích zařízení a tvorby produktu v cestovním ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte nabídku služeb Areálu Zavadilka.
Pomocí vybraných analytických metod analyzujte okolí Areálu Zavadilka a jeho konkurenci.
Na základě výsledků analýz zpracujte projekt vytvoření produktu ve formě pobytových balíčků ve vybraném ubytovacím zařízení Areálu Zavadilka.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5. vydání. Praha: MAG Consulting, 2013, 336 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
DLUHOŠOVÁ, Radmila. Introduction to tourism. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, 114 s. ISBN 978-80-751-0259-1.
FLETCHER, John. Tourism: principles and practice. 5th Edition. Harlow: Pearson, 2013, 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, 545 s. ISBN 978-80-251-2595-3.
TUČKOVÁ, Zuzana. Ekonomika služeb. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013, 175 s. ISBN 978-80-7478-006-6.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5. vydání. Praha: MAG Consulting, 2013, 336 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
DLUHOŠOVÁ, Radmila. Introduction to tourism. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, 114 s. ISBN 978-80-751-0259-1.
FLETCHER, John. Tourism: principles and practice. 5th Edition. Harlow: Pearson, 2013, 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Cestovní ruch: principy, příklady, trendy. Brno: BizBooks, 2014, 545 s. ISBN 978-80-251-2595-3.
TUČKOVÁ, Zuzana. Ekonomika služeb. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013, 175 s. ISBN 978-80-7478-006-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D., hodnocení známkou: B
Oponent práce: Ing. Petr Krupka, hodnocení známkou: A
Otázky vedoucího práce:
Predajná cena pobytového balíčku pre 2 dospelých a 2 deti je 33 740 Kč na 6 nocí s polopenziou. Aká je cena pobytových balíčkov podobného charakteru v ČR? Je cena adekvátna vzhľadom ku konkurencii a ponúkaným službám? Ohodnocení odpovědi: Zodpovězeno částečně
U zájazdov sa štandardne počíta s rizikom neobsadenosti väčšinou max. do 20 %. Prečo ste zvolili riziko neobsadenosti 80 % (str. 111)? Ohodnocení odpovědi: Zodpovězeno částečně
Otázky oponenta práce:
Uveďte, proč by měla vaše cílová skupina navštívit vybranou destinaci. Ohodnocení odpovědi: Zodpovězeno částečně
Další otázky:
Ing. Miroslav Procházka, Kolik má hotel zaměstnanců, kdy se plánuje check-in a check-out ? Zodpovězeno částečně
Ing. Miroslav Procházka, Jak se stanovala cena pro děti a dospělé? Zodpovězeno částečně
Ing. Monika Horáková, Ph.D., Kolik rodiny s dětmi průměrně stráví noci v hotelu? Zodpovězeno částečně