Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské práce jsou uvedeny poznatky o marketingu 4.0 a jeho obecném využívání. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na konkrétní charakteristiku podniku a analýzu využívání marketingu 4.0 v uvedené firmě. Následují doporučení vyplývající z kvalitativního šetření a teoretických poznatků z první části bakalářské práce. Návrhy by měly pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a ve vytvoření marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The purpose of this Bachelor thesis is marketing 4.0 and its use in enterprise of Duo Servis Electro. Company is well-known in service field in the Zlín region and also in trading with domestic appliances. This document is sorted into two divided section - theoretical and practical. The first theoretical part is based on specialized literature and devotes to theoretical description of basic marketing concept starting from marketing 1.0 and ending with marketing 3.0. The second section contains knowledge about marketing 4.0 and its common usage. Practical part is aiming to specific characteristics of company and marketing 4.0 analysis usage of already mentioned Duo Servis Electro. It is continued with my recommendation consequential from my qualitive inspection and my theoretical piece of knowledge comes from first part of this Bachelor thesis. This proposal should help the company with competitive plan and create a marketing strategy.
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské práce jsou uvedeny poznatky o marketingu 4.0 a jeho obecném využívání. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na konkrétní charakteristiku podniku a analýzu využívání marketingu 4.0 v uvedené firmě. Následují doporučení vyplývající z kvalitativního šetření a teoretických poznatků z první části bakalářské práce. Návrhy by měly pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a ve vytvoření marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The purpose of this Bachelor thesis is marketing 4.0 and its use in enterprise of Duo Servis Electro. Company is well-known in service field in the Zlín region and also in trading with domestic appliances. This document is sorted into two divided section - theoretical and practical. The first theoretical part is based on specialized literature and devotes to theoretical description of basic marketing concept starting from marketing 1.0 and ending with marketing 3.0. The second section contains knowledge about marketing 4.0 and its common usage. Practical part is aiming to specific characteristics of company and marketing 4.0 analysis usage of already mentioned Duo Servis Electro. It is continued with my recommendation consequential from my qualitive inspection and my theoretical piece of knowledge comes from first part of this Bachelor thesis. This proposal should help the company with competitive plan and create a marketing strategy.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu 4.0.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro.
Vypracujte doporučení pro implementaci marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu 4.0.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro.
Vypracujte doporučení pro implementaci marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 978-80-2515-016-0.
GIL, Carlos. Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích. Praha: Grada, 2021, 196 s. ISBN 978-80-271-1296-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1119341208.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-2471-545-2.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing, 2017, 310 s. Expert. ISBN 978-80-2710-419-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 978-80-2515-016-0.
GIL, Carlos. Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích. Praha: Grada, 2021, 196 s. ISBN 978-80-271-1296-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1119341208.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-2471-545-2.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing, 2017, 310 s. Expert. ISBN 978-80-2710-419-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Jaroslav Drga, hodnocení známkou: C
Otázky vedoucího práce:
Je pro firmu typu Duo servis elektro vhodnější online nebo offline komunikace? Zodpovězeno částečně
Na jaký cílový segment se duo servis elektro zaměřuje (na mladší nebo spíše starší osoby)? Zodpovězeno částečně
Jak vedení firmy reagovalo na Vaše návrhy? Zodpovězeno částečně
Otázky oponenta práce:
Do jaké části marketingu (z těch uvedených v teoretické části) patří navržený Digitální zakázkový list? Zodpovězeno částečně
Jaká konkrétní rizika v oblasti optimalizace aplikace vnímáte a jak byste tyto konkrétní rizika eliminoval? Zodpovězeno částečně
Do Jaké části marketingu patří navržený systém objednávky náhradních dílů? Zodpovězeno částečně