Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Maxmilian, s cílem navrhnout doporučení, které povedou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. První, teoretická část, obsahuje informace o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu a také poznatky z oblasti historie pivovarnictví a výrobě piva. Druhá, praktická část, představuje pivovar, jeho způsob marketingového a komunikačního mixu včetně rozhovoru se zaměstnancem, jehož náplní práce je marketingová komunikace se zákazníky a obchodními partnery. Závěr práce se zabývá návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the microbrewery Maxmilian, with the aim of proposing recommendations that will lead to the improvement of the current state of marketing communication. The first, theoretical part, contains information about marketing, marketing and communication mix as well as knowledge about the history of brewing and beer production. The second, practical part, presents the brewery, its marketing and communication mix, including an interview with an employee whose job is marketing communication with customers and business partners. The thesis concludes with suggestions and recommendations for improving marketing communication, which are subjected to time, cost and risk analysis.
marketing, marketing mix, communication mix, microbrewery, analysis
Rozsah průvodní práce
68 s. (86 939 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Maxmilian, s cílem navrhnout doporučení, které povedou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. První, teoretická část, obsahuje informace o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu a také poznatky z oblasti historie pivovarnictví a výrobě piva. Druhá, praktická část, představuje pivovar, jeho způsob marketingového a komunikačního mixu včetně rozhovoru se zaměstnancem, jehož náplní práce je marketingová komunikace se zákazníky a obchodními partnery. Závěr práce se zabývá návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the microbrewery Maxmilian, with the aim of proposing recommendations that will lead to the improvement of the current state of marketing communication. The first, theoretical part, contains information about marketing, marketing and communication mix as well as knowledge about the history of brewing and beer production. The second, practical part, presents the brewery, its marketing and communication mix, including an interview with an employee whose job is marketing communication with customers and business partners. The thesis concludes with suggestions and recommendations for improving marketing communication, which are subjected to time, cost and risk analysis.
marketing, marketing mix, communication mix, microbrewery, analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte teoretickou rešerši vztahující se k marketingové komunikaci v pivovarství.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného pivovaru.
Vypracujte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace vybraného pivovaru.
Doporučení podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte teoretickou rešerši vztahující se k marketingové komunikaci v pivovarství.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného pivovaru.
Vypracujte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace vybraného pivovaru.
Doporučení podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BASAŘOVÁ, Gabriela. Pivovarství: teorie a praxe výroby piva. Praha: Vydavatelství VŠCHT, 2010, 863 s. ISBN 978-80-7080-734-7.
BASAŘOVÁ, Gabriela. České pivo. 3., dopl. vyd. Praha: Havlíček Brain Team, 2011, 309 s. ISBN 978-80-8710-925-0.
JUSKA, Jerome M. Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World. 1. vydání. New York: Routledge, 2017, 230 s. ISBN 978-1-138-69543-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-271-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
BASAŘOVÁ, Gabriela. Pivovarství: teorie a praxe výroby piva. Praha: Vydavatelství VŠCHT, 2010, 863 s. ISBN 978-80-7080-734-7.
BASAŘOVÁ, Gabriela. České pivo. 3., dopl. vyd. Praha: Havlíček Brain Team, 2011, 309 s. ISBN 978-80-8710-925-0.
JUSKA, Jerome M. Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World. 1. vydání. New York: Routledge, 2017, 230 s. ISBN 978-1-138-69543-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-271-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
Nejsou
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Hana Netopilová, hodnocení známkou: B
Otázky vedoucího práce:
Jaký nový název doporučuje pro minipivovar a jeho pivo? Zodpovězeno částečně
Na jaký cílový segment se minipivovar zaměřuje (Na mladší nebo spíše starší osoby)? Zodpovězeno částečně
Jak vedení firmy reagovalo na Vaše návrhy? Zodpovězeno částečně
Otázky oponenta práce:
Byly návrhy a doporučení prezentovány pivovaru? Pokud ano, měly by být některé použity pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace? Zodpovězeno částečně
Existuje zde podle Vás možnost, jak přesvědčit obyvatele Kroměříže k přehodnocení názoru na pivovar? Zodpovězeno částečně
Zvládá dle Vašeho názoru pivovar držet krok s konkurencí v rámci marketingové komunikace? Zodpovězeno částečně
Další otázky:
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Proč existuje tlak na přejmenování firmy? Zodpovězeno částečně
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Máte v rámci rizikové analýzy stanovené pravděpodobnost rizik a jejich dopady? Vysvětlete časovou analýzu. Zodpovězeno částečně