Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také prostřednictvím vybraných marketingových analýz. V rámci bakalářské práce byla také uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected family winery. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature research on the topic and then to create theoretical background for the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was therefore to analyse the current state of the individual elements of the marketing mix through selected marketing analyses. The bachelor thesis also included recommendations leading to the improvement of the individual elements of the marketing mix in the selected family winery.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketing služeb, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Mix, Marketing Services, SWOT Analysis, Marketing Research
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také prostřednictvím vybraných marketingových analýz. V rámci bakalářské práce byla také uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected family winery. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature research on the topic and then to create theoretical background for the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was therefore to analyse the current state of the individual elements of the marketing mix through selected marketing analyses. The bachelor thesis also included recommendations leading to the improvement of the individual elements of the marketing mix in the selected family winery.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketing služeb, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Mix, Marketing Services, SWOT Analysis, Marketing Research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingového mixu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybrané rodinné vinařství vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingového mixu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybrané rodinné vinařství vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 3. aktual. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 192 s. ISBN 978-80-251-3763-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. rozšíř. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-8706-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0955-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657 s. ISBN 978-0-13-210292.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2. aktual. a rozšíř. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-9121-0.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 3. aktual. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 192 s. ISBN 978-80-251-3763-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2. rozšíř. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-8706-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0955-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657 s. ISBN 978-0-13-210292.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2. aktual. a rozšíř. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-9121-0.
Přílohy volně vložené
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., hodnocení známkou:A
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. hodnocení známkou: A
Otázky vedoucího práce:
Který z návrhů či doporučení považuje studentka za nejvíce účinné, a z jakého důvodu? Zodpovězeno zcela
Měla již studentka možnost projednat svoji BP s majitelem vybraného rodinného vinařství, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
V kapitole 10.1 uvádíte, že bylo osloveno 130 respondentů, a v kapitole 11.1 máte taky 130 respondentů – odpovědi. Jak jste docílila 100% úspěšnosti ve vztahu oslovení x vyplněné dotazníky? Zodpovězeno zcela
V rámci doporučení na zlepšení navrhujete i rozšíření nabízeného sortimentu. Je tenhle návrh reálný z hlediska realizace? Jaké další náklady organizaci vzniknou? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
Mgr. Eva Kolářová, Ph.D., Má víno nějaké ohodnocení? Účastníte se soutěží? Zodpovězeno zcela
Mgr. Eva Kolářová, Ph.D., kdo je hlavním odběratelem? Účastníte se soutěží? Zodpovězeno zcela