Bakalářská práce je zaměřována na analýzu spokojenosti rodičů s vybraným sportovním klubem. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na oblast marketingu a analýzy spokojenosti s vybraným sportovním klubem. Dále byla vytvořena teoretická východiska, která slouží k vypracování praktické části. Praktická část byla zaměřována na analýzu současného stavu spokojenosti rodičů se službami vybraného sportovního klubu a zahrnuje i zhodnocení výsledků analýzy, kde byl použit kvantitativní marketingový výzkum. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, která by měla zlepšit současný stav spokojenosti rodičů s prací s mládeží ve vybraném sportovním klubu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of parents' satisfaction with a selected sports club. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to conduct a literature research in the field of marketing and analysis of satisfaction with the selected sports club. Furthermore, a theoretical background was developed to elaborate the practical part. The practical part is focused on the analysis of the current state of parental satisfaction with the services provided by the selected sports club and includes evaluation of the results of the analysis. The practical part utilized a quantitative marketing research. The thesis concludes by proposing recommendations to improve the current state of parental satisfaction with the way young people are being worked with in the selected sports club.
Klíčová slova
dotazníkové šetření, marketing, marketingový výzkum, spokojenost rodičů, sportovní marketing
Bakalářská práce je zaměřována na analýzu spokojenosti rodičů s vybraným sportovním klubem. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na oblast marketingu a analýzy spokojenosti s vybraným sportovním klubem. Dále byla vytvořena teoretická východiska, která slouží k vypracování praktické části. Praktická část byla zaměřována na analýzu současného stavu spokojenosti rodičů se službami vybraného sportovního klubu a zahrnuje i zhodnocení výsledků analýzy, kde byl použit kvantitativní marketingový výzkum. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, která by měla zlepšit současný stav spokojenosti rodičů s prací s mládeží ve vybraném sportovním klubu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of parents' satisfaction with a selected sports club. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to conduct a literature research in the field of marketing and analysis of satisfaction with the selected sports club. Furthermore, a theoretical background was developed to elaborate the practical part. The practical part is focused on the analysis of the current state of parental satisfaction with the services provided by the selected sports club and includes evaluation of the results of the analysis. The practical part utilized a quantitative marketing research. The thesis concludes by proposing recommendations to improve the current state of parental satisfaction with the way young people are being worked with in the selected sports club.
Klíčová slova
dotazníkové šetření, marketing, marketingový výzkum, spokojenost rodičů, sportovní marketing
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingu sportu, spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti rodičů s poskytovanými službami vybraného sportovního klubu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybraný sportovní klub vhodná doporučení ke zlepšení současného stavu spokojenosti rodičů vybraného sportovního klubu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingu sportu, spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti rodičů s poskytovanými službami vybraného sportovního klubu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybraný sportovní klub vhodná doporučení ke zlepšení současného stavu spokojenosti rodičů vybraného sportovního klubu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu 21. století. 1. vyd. Jesenice: Ekopress, 2020, 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17th ed. England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-12-92220-17-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-24735-27-6.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-74521-17-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktual. a rozšíř. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-24750-37-8.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu 21. století. 1. vyd. Jesenice: Ekopress, 2020, 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17th ed. England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-12-92220-17-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-24735-27-6.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-74521-17-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktual. a rozšíř. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-24750-37-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., hodnocení známkou: A
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., hodnocení známkou: B
Otázky vedoucího práce:
Který z prezentovaných návrhů či doporučení považuje studentka za nejvíce účinné, a z jakého důvodu? Zodpovězeno částečně
Měla již studentka možnost projednat svoji BP s představitelkou vybraného sportovního klubu, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně
Otázky oponenta práce:
Představte komisi zpracovaný hlavní cíl bakalářské práce. Zodpovězeno částečně
V rámci SWOT analýzy, příležitostí, máte uvedeno: Rostoucí zájem o moderní gymnastiku. Jak můžete toto Vaše tvrzení podložit? Zodpovězeno částečně