Bakalárska práca sa zaoberá analýzou českého a slovenského trhu obuvi. Práca skúma postoj ľudí na rozdiely medzi formálnym a neformálnym obúvaním. Zameriava sa na postavenie tenisiek a lodičiek či poltopánok pri rôznych spoločenských akciách. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerše vzťahujúca sa k obuvi a jej nákupu. Praktická časť ukazuje analýzu českého a slovenského trhu obuvi na základe podložených dát získaných pomocou dotazníkového šetrenia. Základným cieľom práce je verifikácia novodobého postavenia tenisiek na trhu obuvi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focued on the analysis of the Czech and Slovak footwear market. The thesis examines people's attitudes towards the differences between formal and informal footwear. It focuses on the position of sneakers and court shoes or oxford shoes at various social events. In the theoretical part, is elaborated literature search concerning to footwear and its purchase. The practical part shows the analysis of the Czech and Slovak footwear market based on the data obtained by a questionnaire survey. The main objective of the thesis is to verify the modern position of sneakers on the footwear market.
Klíčová slova
tenisky, lodičky, poltopánky, trh obuvi, analýza trhu
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou českého a slovenského trhu obuvi. Práca skúma postoj ľudí na rozdiely medzi formálnym a neformálnym obúvaním. Zameriava sa na postavenie tenisiek a lodičiek či poltopánok pri rôznych spoločenských akciách. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerše vzťahujúca sa k obuvi a jej nákupu. Praktická časť ukazuje analýzu českého a slovenského trhu obuvi na základe podložených dát získaných pomocou dotazníkového šetrenia. Základným cieľom práce je verifikácia novodobého postavenia tenisiek na trhu obuvi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focued on the analysis of the Czech and Slovak footwear market. The thesis examines people's attitudes towards the differences between formal and informal footwear. It focuses on the position of sneakers and court shoes or oxford shoes at various social events. In the theoretical part, is elaborated literature search concerning to footwear and its purchase. The practical part shows the analysis of the Czech and Slovak footwear market based on the data obtained by a questionnaire survey. The main objective of the thesis is to verify the modern position of sneakers on the footwear market.
Klíčová slova
tenisky, lodičky, poltopánky, trh obuvi, analýza trhu
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice obuvi a jejímu nákupu.
II. Praktická část
Analyzujte český a slovenský trh lodiček, polobotek a tenisek.
Navrhněte možné reakce na současný stav trhu.
Doporučení podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice obuvi a jejímu nákupu.
II. Praktická část
Analyzujte český a slovenský trh lodiček, polobotek a tenisek.
Navrhněte možné reakce na současný stav trhu.
Doporučení podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COX, Caroline. Boty: ikony světového stylu. Praha: Ikar, 2015, 256 s. ISBN 978-80-2492-618-6.
CULÍK KONČITÍKOVÁ, Gabriela. Služba, prodej, reklama, Baťa. Zlín: Georg Žilina, 2015, 169 s. ISBN 978-80-8154-150-6.
HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení : teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. Praha: C.H. Beck, 2017, 256 s. ISBN 978-80-7400-637-1.
RYBKA, Zdeněk. Principles of the Bata management system. Third edition. Zlín: Fosfa, 2017, 141 s. ISBN 978-80-9065-403-7.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. Praha: C.H. Beck, 2015, 112 s. ISBN 978-80-7400-585-5.
Seznam doporučené literatury
COX, Caroline. Boty: ikony světového stylu. Praha: Ikar, 2015, 256 s. ISBN 978-80-2492-618-6.
CULÍK KONČITÍKOVÁ, Gabriela. Služba, prodej, reklama, Baťa. Zlín: Georg Žilina, 2015, 169 s. ISBN 978-80-8154-150-6.
HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení : teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. Praha: C.H. Beck, 2017, 256 s. ISBN 978-80-7400-637-1.
RYBKA, Zdeněk. Principles of the Bata management system. Third edition. Zlín: Fosfa, 2017, 141 s. ISBN 978-80-9065-403-7.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. Praha: C.H. Beck, 2015, 112 s. ISBN 978-80-7400-585-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák – známka: A.
Jak hodnotíte snahu firmy Hugo Boss o zařazení do sortimentu hybridu teplákové soupravy a obleku? Zodpovězeno zcela
Reagují na tento trend i další výrobci konfekce? Zodpovězeno zcela.
Jak vedení firmy reagovalo na Vaše návrhy? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. – známka: E.
Představte komisi řádně zpracované metody zpracování BP. Zodpovězeno zcela.
Představte komisi řádně zpracované analýzy, a to: SLEPT, Porterovou analýzu, SWOT analýzu. Zodpovězeno zcela.
Proč jste dotazník zaměřila na spotřebitelské preference a neanalyzovala jste český a slovenský trh lodiček, polobotek a tenisek? Zodpovězeno zcela.
Otázky komise: Ing. Pavlína Kirchnerová, Ph.D. V Paretově analýze uvádíte například nízkou vyjednávací sílu dodavatelů. Jak jste na to přišla? Zodpovězeno částečně. Ing. Karel Slinták, Ph.D. Měli jsme zde přednášku od designérky, která se zabývá výrobou tenisek, byla jste na této přednášce? Zodpovězeno zcela.