Diplomová práce "Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě" se nejprve zabývá objasněním základních pojmů v oboru marketingu, obsahového marketingu, strategie, plánování a dalších. Jsou vysvětleny aktuálně nejznámější sociální sítě, jejich fungování a možnosti reklamních kampaní. Ve druhé části je představena vybraná společnost, analyzováno její produktové portfolio a konkurence fungující na sociálních sítích. Ve třetí a poslední části práce je na základě analytické části vytvořen projekt marketingové komunikace především na Facebooku a Instagramu a jsou okomentovány jeho klady a zápory. Projekt je pak zhodnocen z hlediska času, nákladů a rizika.
Anotace v angličtině
This diploma thesis "Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company" is focused on clarification of basic keywords in the field of marketing, content marketing, strategy, planning and more. The currently best-known social networks, their operations and possibilities of advertising campaigns are explained. The second part introduces the selected company, analyzes its product portfolio and competitors operating on social networks. In the third and last part of this thesis, based on the analytical part, a marketing communication project is created, especially on Facebook and Instagram, its plus and cons are commented. Than the timeline, expenses and risks of this project are evaluated.
Klíčová slova
Facebook, Instagram, Twitter, online marketing, marketingový plán, marketingová strategie, sociální sítě, reklama
Diplomová práce "Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě" se nejprve zabývá objasněním základních pojmů v oboru marketingu, obsahového marketingu, strategie, plánování a dalších. Jsou vysvětleny aktuálně nejznámější sociální sítě, jejich fungování a možnosti reklamních kampaní. Ve druhé části je představena vybraná společnost, analyzováno její produktové portfolio a konkurence fungující na sociálních sítích. Ve třetí a poslední části práce je na základě analytické části vytvořen projekt marketingové komunikace především na Facebooku a Instagramu a jsou okomentovány jeho klady a zápory. Projekt je pak zhodnocen z hlediska času, nákladů a rizika.
Anotace v angličtině
This diploma thesis "Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company" is focused on clarification of basic keywords in the field of marketing, content marketing, strategy, planning and more. The currently best-known social networks, their operations and possibilities of advertising campaigns are explained. The second part introduces the selected company, analyzes its product portfolio and competitors operating on social networks. In the third and last part of this thesis, based on the analytical part, a marketing communication project is created, especially on Facebook and Instagram, its plus and cons are commented. Than the timeline, expenses and risks of this project are evaluated.
Klíčová slova
Facebook, Instagram, Twitter, online marketing, marketingový plán, marketingová strategie, sociální sítě, reklama
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k problematice online marketingu, síťového marketingu a digitálního marketingu se zaměřením na sociální sítě.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace a její využití ve vybrané firmě.
Na základě provedené analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích a zhodnoťte jeho rizika a přínosy.
Projekt zhodnoťte z hlediska času, nákladů a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k problematice online marketingu, síťového marketingu a digitálního marketingu se zaměřením na sociální sítě.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace a její využití ve vybrané firmě.
Na základě provedené analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích a zhodnoťte jeho rizika a přínosy.
Projekt zhodnoťte z hlediska času, nákladů a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DIB, Allan. The 1-Page Markting Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd. Miami: Successwise, 2018, 228 s. ISBN-13 978-1989025017
JANOUCH, Viktor. Internetový Marketing: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. 2. vydání. Brno: Albatros Media a.s., 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Second edition. London: Kogan Page, 2019, 384 s. ISBN-13: 978-0749484224
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-074-9478-438
ŠEDEK, Jiří. Průvodce síťového marketingu. 1. vydání. Brno: Backstage Books, 2020, 128 s. ISBN 978-80-880-4998-2
Seznam doporučené literatury
DIB, Allan. The 1-Page Markting Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd. Miami: Successwise, 2018, 228 s. ISBN-13 978-1989025017
JANOUCH, Viktor. Internetový Marketing: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. 2. vydání. Brno: Albatros Media a.s., 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Second edition. London: Kogan Page, 2019, 384 s. ISBN-13: 978-0749484224
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-074-9478-438
ŠEDEK, Jiří. Průvodce síťového marketingu. 1. vydání. Brno: Backstage Books, 2020, 128 s. ISBN 978-80-880-4998-2
Přílohy volně vložené
neobsahuje
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Pilík
Jaká míra konverze neboli konverzní poměr je pro firmu tohoto typu zaměření přijatelný a akceptovatelný a proč? ZODPOVĚZENO
Oponent DP: doc. Matošková
Vysvětlete rozdíl mezi pojmy síťový marketing, digitální marketing a online marketing. ZODPOVĚZENO
Na s 63 uvádíte, že pro nastavení omunikčaní strategie je zapotřebí mít zadání od klienta. Získala jste toto zadání od marketingové ředitelky? Pokud ne, proč? ZODPOVĚZENO