Diplomová práca je zameraná na vytvorenie projektu online vernisáže maliara Michala Janovského, ktorého cieľom je zlepšenie propagácie výtvarných diel daného autora. Diplomová práca sa konkrétnejšie sústreďuje na oblasti marketingovej komunikácie, digitálneho marketingu, kultúrnych a kreatívnych priemyslov a špecifík marketingu v kultúre zameraného na art marketing. Vyhodnocuje vybrané situačné analýzy a predovšetkým analyzuje súčasný stav marketingovej komunikácie maliara. Na základe všetkých poznatkov navrhuje projekt online vernisáže s následnou výstavou.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the creation of an online vernissage project of the painter Michal Janovský, the aim of which is to improve the promotion of the author's artworks. The diploma thesis focuses more specifically on the areas of marketing communication, digital marketing, cultural and creative industries and the specifics of cultural marketing focused on art marketing. It evaluates selected situation analyses and, above all, analyses the current state of the painter's marketing communication. Based on all the findings, an online vernissage project with a subsequent exhibition is proposed.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikácia, online marketing, sociálne siete, art marketing, kultúra, kreatívny priemysel, umelec, vernisáž, výstava
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Communication, Online Marketing, Social Networks, Arts Marketing, Culture, Creative Industry, Artist, Vernissage, Exhibition
Rozsah průvodní práce
108 s. (196 748 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca je zameraná na vytvorenie projektu online vernisáže maliara Michala Janovského, ktorého cieľom je zlepšenie propagácie výtvarných diel daného autora. Diplomová práca sa konkrétnejšie sústreďuje na oblasti marketingovej komunikácie, digitálneho marketingu, kultúrnych a kreatívnych priemyslov a špecifík marketingu v kultúre zameraného na art marketing. Vyhodnocuje vybrané situačné analýzy a predovšetkým analyzuje súčasný stav marketingovej komunikácie maliara. Na základe všetkých poznatkov navrhuje projekt online vernisáže s následnou výstavou.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the creation of an online vernissage project of the painter Michal Janovský, the aim of which is to improve the promotion of the author's artworks. The diploma thesis focuses more specifically on the areas of marketing communication, digital marketing, cultural and creative industries and the specifics of cultural marketing focused on art marketing. It evaluates selected situation analyses and, above all, analyses the current state of the painter's marketing communication. Based on all the findings, an online vernissage project with a subsequent exhibition is proposed.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikácia, online marketing, sociálne siete, art marketing, kultúra, kreatívny priemysel, umelec, vernisáž, výstava
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Communication, Online Marketing, Social Networks, Arts Marketing, Culture, Creative Industry, Artist, Vernissage, Exhibition
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Představte prvky marketingové komunikace, východiska digitálního marketing a specifika marketingu v kulturním sektoru.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav aktivit a propagace uměleckých děl vybraného malíře v online prostředí.
Na základě analýzy navrhněte projekt online vernisáže pro vybraného malíře.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Představte prvky marketingové komunikace, východiska digitálního marketing a specifika marketingu v kulturním sektoru.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav aktivit a propagace uměleckých děl vybraného malíře v online prostředí.
Na základě analýzy navrhněte projekt online vernisáže pro vybraného malíře.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy. An integrated approach to online marketing. 2nd edition. London: Kogan Page, 2019, 384 s. ISBN 978-07-494-8422-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th global edition. Boston: Pearson Education, 2016, 714 s. ISBN 978-12-920-9262-1.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě. Vydání první.Brno: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
O’BRIEN, Dave. Kulturní politika. Management, hodnoty a modernita v kreativních průmyslech. 2. vydání. Praha: Barrister & Principal a Institut umění – Divadelní ústav, 2015, 264 s. ISBN 978-80-7008-356-7.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy. An integrated approach to online marketing. 2nd edition. London: Kogan Page, 2019, 384 s. ISBN 978-07-494-8422-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th global edition. Boston: Pearson Education, 2016, 714 s. ISBN 978-12-920-9262-1.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě. Vydání první.Brno: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
O’BRIEN, Dave. Kulturní politika. Management, hodnoty a modernita v kreativních průmyslech. 2. vydání. Praha: Barrister & Principal a Institut umění – Divadelní ústav, 2015, 264 s. ISBN 978-80-7008-356-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Danko Lukáš, Ing. Ph.D.
Oponent práce: Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
Otázky vedoucího práce:
1.Diskutujte jako daný projekt zapadá do dokumentu MKČR „Strategie kulturních a kreativních odvětví“ , hlavne v kontexte digitalizácie kultúrnej tvorby.
Otázky oponenta práce:
1.Prosím, o vysvětlení kalkulací v kapitole 9.5?
2.V čem se navrhovaná vernisáž/výstava bude lišit od konkurenčních akcí?
3.Měla jste možnost prodiskutovat navrhovaný projekt s umělcem? Bude projekt realizován?
Další otázky:
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Jakto že je tak vysoká částka na webové stránky? Není příliš vysoká částka na finanční rezervu? Konzultovala jste s vedoucím i cenu projektu? Obraz si můžu koupit i v eshopu webu? Kolik stojí průměrně 1 obraz?
Mgr. Alena Kolčavová, Ph.D., To bude prodejní vernisáž? Cílem bude i prodej?