Hlavním cílem diplomové práce je stanovení marketingové strategie značky v oblasti služeb péče o tělo. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s pojmem značka, marketingem služeb a marketingovým a komunikačním mixem. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situačním analýzám podniku a následně také marketingovému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové strategie značky kadeřnictví včetně návrhu marketingového a komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is the brand marketing strategy in the field of body care services. The theoretical part of the thesis outlines and explains the basic concepts related to the concept of brand, service marketing and marketing and communication mix. In the practical part, all efforts are devoted to market research, situational analysis of the company and subsequently also marketing research. The project part then focuses on the application of the acquired knowledge in the form of a specific design of the marketing strategy of the hairdressing brand, including the design of a marketing and communication mix.
Marketing of services, marketing mix, communication mix, situation analysis, SWOT analysis, marketing research, hairdressing
Rozsah průvodní práce
123 s. (266 089 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je stanovení marketingové strategie značky v oblasti služeb péče o tělo. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s pojmem značka, marketingem služeb a marketingovým a komunikačním mixem. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situačním analýzám podniku a následně také marketingovému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové strategie značky kadeřnictví včetně návrhu marketingového a komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is the brand marketing strategy in the field of body care services. The theoretical part of the thesis outlines and explains the basic concepts related to the concept of brand, service marketing and marketing and communication mix. In the practical part, all efforts are devoted to market research, situational analysis of the company and subsequently also marketing research. The project part then focuses on the application of the acquired knowledge in the form of a specific design of the marketing strategy of the hairdressing brand, including the design of a marketing and communication mix.
Marketing of services, marketing mix, communication mix, situation analysis, SWOT analysis, marketing research, hairdressing
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska.
Zpracujte PEST analýzu, analýzu konkurence a další navazující marketingový výzkum, který směřuje ke splnění cíle práce a k zodpovězení výzkumných otázek.
Vyhodnoťte získaná data a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat a analýz trhu navrhněte marketingovou a komunikační strategii zvolené značky.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska.
Zpracujte PEST analýzu, analýzu konkurence a další navazující marketingový výzkum, který směřuje ke splnění cíle práce a k zodpovězení výzkumných otázek.
Vyhodnoťte získaná data a zodpovězte výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat a analýz trhu navrhněte marketingovou a komunikační strategii zvolené značky.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. A., Brand building: budování značky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 8072268856
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-6724-6
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
DE CHERNATONY, L., 2009. Značka: od vize k vyšším ziskům. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 315 s. ISBN 9788025120071
PŘIBOVÁ, Marie a kol. Strategické řízení značky: brand management. Praha: EKOPRESS, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří, MIKEŠ a Jan, BINAR. Image a firemní identita. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2020. 224 s. ISBN 978-80-271-1595-2
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. A., Brand building: budování značky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 8072268856
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-6724-6
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
DE CHERNATONY, L., 2009. Značka: od vize k vyšším ziskům. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 315 s. ISBN 9788025120071
PŘIBOVÁ, Marie a kol. Strategické řízení značky: brand management. Praha: EKOPRESS, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří, MIKEŠ a Jan, BINAR. Image a firemní identita. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2020. 224 s. ISBN 978-80-271-1595-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Zvažovala jste jiné metody sestavení výběrového souboru? Pokud ano, jaké?
Pokud byste zvolila jinou kontaktní metodu, konkrétně telefonické dotazování, doznal by dotazník změn?
Navržených strategických cílů je několik. Lze stanovit priority? Pokud ano, jaké budou? Studentka připraveně prezentovala a odpovídla na dotazy oponentky.