Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného vinařství. K tomu byl zvolen kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaných interview se zaměstnancem vinařství, kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření a vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky byly použity jako východiska tvorby projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybraném vinařství. Navržený projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focus on the improvement of the current state of marketing communication of a selected winery. The aim of the theoretical part of the diploma thesis was to develop literature research that dealt with the field of marketing communication and the subsequent creation of theoretical bases for the development of the practical part. The aim of the practical part of the diploma thesis was to analyse the current state of marketing communication of the selected winery. The obtained results were used as a basis for the development of a project leading to the improvement of the current state of marketing communication in the selected winery. The proposed project was then subjected to time, cost and risk analysis.
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného vinařství. K tomu byl zvolen kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaných interview se zaměstnancem vinařství, kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření a vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky byly použity jako východiska tvorby projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybraném vinařství. Navržený projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focus on the improvement of the current state of marketing communication of a selected winery. The aim of the theoretical part of the diploma thesis was to develop literature research that dealt with the field of marketing communication and the subsequent creation of theoretical bases for the development of the practical part. The aim of the practical part of the diploma thesis was to analyse the current state of marketing communication of the selected winery. The obtained results were used as a basis for the development of a project leading to the improvement of the current state of marketing communication in the selected winery. The proposed project was then subjected to time, cost and risk analysis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace a definujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II.Praktická část
Představte vybrané vinařství a analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného vinařství.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace a definujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II.Praktická část
Představte vybrané vinařství a analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného vinařství.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAUHARI, Vinnie a Kirti DUTTA. Services marketing: text and cases. 2nd ed. New Delhi: Oxford University Press, 2017, 578 s. ISBN 978-0-19-945616-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London: Kogan Page, 2016, 324 s. ISBN 978-07-494-7470-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-802-7107-872.
VOCHOZKA, Marek. Metody komplexního hodnocení podniku. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2020, 479 s. ISBN 978-80-271-1701-7.
Seznam doporučené literatury
JAUHARI, Vinnie a Kirti DUTTA. Services marketing: text and cases. 2nd ed. New Delhi: Oxford University Press, 2017, 578 s. ISBN 978-0-19-945616-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. London: Kogan Page, 2016, 324 s. ISBN 978-07-494-7470-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-802-7107-872.
VOCHOZKA, Marek. Metody komplexního hodnocení podniku. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2020, 479 s. ISBN 978-80-271-1701-7.
Přílohy volně vložené
Ne
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., hodnocení známkou: A
Oponent práce: doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, Csc., hodnocení známkou: A
Otázky vedoucího práce:
1) Který z prezentovaných akčních plánů považuje student za nejvíce účinný, a z jakého důvodu? Zodpovězeno zcela
2) Měl již student možnost projednat svoji DP s představiteli vybraného vinařství, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1) V kap. 3 uvádíte vybrané trendy marketingové komunikace. Vybral jste 4 trendy: digitální mkt, branding, event mkt, QR kódy. Který z těchto trendů má největší význam pro vámi vybrané vinařství a proč? Je zahrnut do vašeho návrhu akčních plánů? Zodpovězeno zcela
2) Na str. 52 uvádíte kalkulaci nákladů na korkové uzávěry lahví s logem, celkové náklady za rok jsou 30 tis Kč/rok. Cena jednoho korku je 2 Kč/kus. Produkci vinařství uvádíte cca 30 tis. lahví ročně. Asi to není správně nebo je to jinak? Zodpovězeno zcela
3) Na str. 64, kap 12.2 uvádíte cíl výzkumu, mohl byste cíl formulovat přesněji? Proč jste výzkum dělal, k čemu jsou pro vinařství dobré výsledky získané vyhodnocením výzkumných dat? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
Mgr. Alena Kolčavová, Ph.D., Doporučil byste vinařství sponzoring? Zodpovězeno zcela
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., V dotazníku výběr respondentů probíhal jen v okruhu stávajících zákazníků? Zodpovězeno zcela