Tato diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Hlavním cílem této práce bylo zvýšení povědomí o vybrané advokátní kanceláři u veřejnosti a potenciálních zákazníků a zlepšení její propagace. Teoretická část se zaměřila na vypracování literární rešerše, jež se primárně soustředila na oblast marketingové komunikace a také tvorbu teoretických východisek pro zpracování praktické části. Praktická část se poté zaměřila na provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Pro vypracování analýzy bylo využito kvantitativního a kvalitativního výzkumu (interview, dotazníkové šetření, pozorování). Výsledky, které byly díky analýze zjištěny poté sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který měl za cíl zlepšení současné marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Vypracovaný projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on improving the current state of marketing communication in a selected law firm. The main goal of this work was to increase awareness of the selected law firm among the public and potential customers and to improve their promotion. The theoretical part was focused on the elaboration of a literaty research, which was primarily focused on the area of marketing communication and also the creation of theoretical basis for the elaboration of the practical part. The practical part is focused on analyzing the current state of marketing communication in a selected law firm. Quantitative and qualitative research (interview, questionnaire, observation) was used to develop the analysis. The results, which were found thanks to the analysis was then serve as a basis for the elaboration of a project aimed at improving the current marketing communication in the selected law firm. The developer project included several proposals and was subsequently subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, advokátní kancelář, nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, law firm, marketing communication tools, marketing research
Rozsah průvodní práce
123 s. (169 069)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Hlavním cílem této práce bylo zvýšení povědomí o vybrané advokátní kanceláři u veřejnosti a potenciálních zákazníků a zlepšení její propagace. Teoretická část se zaměřila na vypracování literární rešerše, jež se primárně soustředila na oblast marketingové komunikace a také tvorbu teoretických východisek pro zpracování praktické části. Praktická část se poté zaměřila na provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Pro vypracování analýzy bylo využito kvantitativního a kvalitativního výzkumu (interview, dotazníkové šetření, pozorování). Výsledky, které byly díky analýze zjištěny poté sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který měl za cíl zlepšení současné marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Vypracovaný projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on improving the current state of marketing communication in a selected law firm. The main goal of this work was to increase awareness of the selected law firm among the public and potential customers and to improve their promotion. The theoretical part was focused on the elaboration of a literaty research, which was primarily focused on the area of marketing communication and also the creation of theoretical basis for the elaboration of the practical part. The practical part is focused on analyzing the current state of marketing communication in a selected law firm. Quantitative and qualitative research (interview, questionnaire, observation) was used to develop the analysis. The results, which were found thanks to the analysis was then serve as a basis for the elaboration of a project aimed at improving the current marketing communication in the selected law firm. The developer project included several proposals and was subsequently subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, advokátní kancelář, nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, law firm, marketing communication tools, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2.vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. 3th ed. London:Routledge, 2018, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2.vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2.vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. 3th ed. London:Routledge, 2018, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2.vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
Žádné volně přiložené přílohy
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Který z akčních plánů, podle Vás bude pro advokátní kancelář nejúčinnější? (Zodpovězeno zcela)
2. Konzultovala jste daný projekt s advokátní kanceláří? Bude ho společnost chtít realizovat? (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta:
1. Budou Vámi navrhované akční plány realizovány? (Zodpovězeno zcela)
2. Jaká další rizika můžete v rámci realizace akčních plánu najít? (Zodpovězeno zcela)
Další otázky:
doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.:
1. Blíže popište postup zpracování Vámi prezentovaného dotazníkového šetření. Kolik respondentů vyplnilo dotazníkové šetření? (Zodpovězeno zcela)
2. V DP uvádíte hypotézy a výzkumné otázky práce – kde jsou tyto hypotézy a otázky ve Vaší práci vyhodnoceny? (Zodpovězeno zcela)
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.:
1. Proč jste nezjišťovala ceny konkurentů v rámci benchmarkingu? (Zodpovězeno zcela)
2. Existují v tomto oboru předsudky klientů? Pracovala jste s nimi? (Zodpovězeno zcela)
3. Počítá se v ceně s webovými stránkami s jejich optimalizací? Přemýšlela jste nad SEO? (Zodpovězeno zcela)