Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno vybrané vinařství, analyzována současná marketingová komunikace, konkurence a provedena SWOT analýza. Závěr diplomové práce představuje jednotlivé návrhy projektu na zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou zaměřeny na reklamu, event marketing, podporu prodeje, přímý marketing a online komunikační nástroje. Finální projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Holešinský Winery. The main target of the thesis is to analyze the current situation regarding marketing communication and create a project which will improve it. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part focuses on marketing, marketing communication tools and situation analysis. The next part characterizes the actual winery, its marketing communication, competition, and SWOT analysis. Proposals for improvements are summarized in the conclusion. They are focused on advertisement, event marketing, sales promotion, direct marketing, and online communication tools. Final project deals with the time, costs, and risk analysis.
marketing, marketing communication, online advertising, direct marketing, situation analysis
Rozsah průvodní práce
87 s., 2 s. příl.(134 363 zn.)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno vybrané vinařství, analyzována současná marketingová komunikace, konkurence a provedena SWOT analýza. Závěr diplomové práce představuje jednotlivé návrhy projektu na zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou zaměřeny na reklamu, event marketing, podporu prodeje, přímý marketing a online komunikační nástroje. Finální projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Holešinský Winery. The main target of the thesis is to analyze the current situation regarding marketing communication and create a project which will improve it. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part focuses on marketing, marketing communication tools and situation analysis. The next part characterizes the actual winery, its marketing communication, competition, and SWOT analysis. Proposals for improvements are summarized in the conclusion. They are focused on advertisement, event marketing, sales promotion, direct marketing, and online communication tools. Final project deals with the time, costs, and risk analysis.
marketing, marketing communication, online advertising, direct marketing, situation analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybraném vinařství.
Zpracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybraném vinařství.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybraném vinařství.
Zpracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybraném vinařství.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Objasněte hodnocení analýzy konkurence s ohledem na vámi zpracovávanou vinařskou společnost. (Zodpovězeno zcela)
2. Bude mít vinařství dostatek finančních prostředků na realizaci vašeho návrhu v požadovaném termínu? (Zodpovězeno zcela)
3. Jak se hodláte konkrétně připravit na vámi uvedené riziko nepříznivé počasí? (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta:
1. Jak by konkrétně vypadala matice odpovědnosti pro jednotlivé návrhy a doporučení pro vybrané vinařství? (Zodpovězeno zcela)
2. Měla již studentka možnost projednat svoji DP s představitelem vybraného vinařství, jaké byly případné reakce? (Zodpovězeno zcela)
Další otázky:
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
1. Co je hlavním cílem Vámi zkoumaného vinařství? Jsou zde personální kapacity s ohledem na Vámi zmiňované cíle? (Zodpovězeno zcela)
Ing. Janka Vydrová, Ph.D.
1. Blíže objasněte Analýzu konkurence – váhu jednotlivých faktorů dle důležitostí. (Zodpovězeno zcela)
doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
1. Co rozumíte pod pojmem kritická literární rešerše? Jaké metody jste pro účely kritické literární rešerše zvolila? (Zodpovězeno zcela)