Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla rešerše, která byla zaměřena na oblast marketingové komunikace a také oblast implementace CRM systémů ve firmách.
Cílem praktické části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace a implementace CRM systému ve vybrané firmě. Praktická část je složena z analytické a projektové části. V analytické části je charakterizován aktuální stav firmy z hlediska marketingové komunikace a implementace CRM systémů a v projektové části jsou uvedeny některé návrhy řešení pro lepší efektivitu v těchto oblastech.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the current state of marketing communication and the application of a new internal information system in a selected company, dealing mainly with water disinfection in hospitals and rehabilitation facilities. Its goal was to improve the promotion and organization of internal data not only to save time of employees, but above all to increase the quality of records of all activities. The aim of the theoretical part was a search, which was focused on the area of marketing communication and also the area of implementation of CRM systems in companies.
The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication and implementation of CRM system in the selected company. The practical part consists of analytical and project part. The analytical part characterizes the current state of the company in terms of marketing communication and implementation of CRM systems, and the project part contains some proposed solutions for better efficiency in these areas.
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla rešerše, která byla zaměřena na oblast marketingové komunikace a také oblast implementace CRM systémů ve firmách.
Cílem praktické části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace a implementace CRM systému ve vybrané firmě. Praktická část je složena z analytické a projektové části. V analytické části je charakterizován aktuální stav firmy z hlediska marketingové komunikace a implementace CRM systémů a v projektové části jsou uvedeny některé návrhy řešení pro lepší efektivitu v těchto oblastech.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the current state of marketing communication and the application of a new internal information system in a selected company, dealing mainly with water disinfection in hospitals and rehabilitation facilities. Its goal was to improve the promotion and organization of internal data not only to save time of employees, but above all to increase the quality of records of all activities. The aim of the theoretical part was a search, which was focused on the area of marketing communication and also the area of implementation of CRM systems in companies.
The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication and implementation of CRM system in the selected company. The practical part consists of analytical and project part. The analytical part characterizes the current state of the company in terms of marketing communication and implementation of CRM systems, and the project part contains some proposed solutions for better efficiency in these areas.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Popište a zpracujte teoretické poznatky problematiky marketingové komunikace a CRM.
II. Praktická čast
Proveďte analýzu současného stavu využití marketingové komunikace a CRM systémů ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy vypracujte doporučení na zlepšení marketingové komunikace a CRM systémů ve vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Popište a zpracujte teoretické poznatky problematiky marketingové komunikace a CRM.
II. Praktická čast
Proveďte analýzu současného stavu využití marketingové komunikace a CRM systémů ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy vypracujte doporučení na zlepšení marketingové komunikace a CRM systémů ve vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FATOURETCHI, Max. The Art of CRM: Proven Strategies for Modern Customer Relationship Management. 1st Edition. Birmingham: Packt Publishing, 2019, 360 s. ISBN 978-17-895-3892-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 488 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
ROSSITER, John, Larry PERCY a Lars BERKQVIST. Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics. 1st Edition. London: SAGE Publications, 2018, 548 s. ISBN 978-15-264-3865-2.
Seznam doporučené literatury
FATOURETCHI, Max. The Art of CRM: Proven Strategies for Modern Customer Relationship Management. 1st Edition. Birmingham: Packt Publishing, 2019, 360 s. ISBN 978-17-895-3892-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 488 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
ROSSITER, John, Larry PERCY a Lars BERKQVIST. Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics. 1st Edition. London: SAGE Publications, 2018, 548 s. ISBN 978-15-264-3865-2.
Přílohy volně vložené
nejsou
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: ThDr. PhDr. Radek Mezulánik, Ph.D., hodnocení známkou: A
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., hodnocení známkou: C
Otázky vedoucího práce:
1) Jaké jsou Vaše dosavadní zkušenosti z testovacího provozu nove navrženého CRM systému na běžně používané kódovací platformě PHP ve Vaší firmě? Zodpovězeno zcela
2) Definujte nedostatky s potenciálem zdokonalení Vašich inovativních marketingových postupů. Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1) Obr. 12 - co se myslí termínem "Určení strategie pro daný servisní zásah"? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
Ing. Eliška Kozubíková, Ph.D., Mzdové náklady se týkají jaké pozice? Zodpovězeno částečně