Podstatou diplomové práce je marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh konkurence wrappingových studií na území Latinské Ameriky a na základě této analýzy navrhnout body komunikačního mixu společnosti Wrapstock v Latinské Americe. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti wrappingu, marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové komunikace na mezinárodním trhu a cross-cultural komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Wrapstock, průzkumu trhu a vyhodnocení tohoto průzkumu.
Navazující projektová část obsahuje zpracované návrhy ukázky komunikačního mixu společnosti Wrapstock pro latinskoamerický trh.
Anotace v angličtině
The essence of the diploma thesis is the marketing communication of the Wrapstock brand in the Latin American market. The thesis aims to analyze the market of wrapping studios in Latin America based on theoretical knowledge and to design points of the communication mix of the company Wrapstock in Latin America based on this analysis. The diploma thesis is divided into three parts, theoretical, practical and project. The theoretical part defines the basic concepts of wrapping, marketing, international marketing, marketing communication in the international market and cross-cultural communication. The practical part is devoted to the description of Wrapstock, market research and evaluation of this research.
The following project part contains elaborated proposals for a sample of Wrapstock's communication mix for the Latin American market.
Klíčová slova
Latinská Amerika, Wrapstock, wrapping, marketing, komunikace, komunikační mix, e-shop, mezinárodní trh
Klíčová slova v angličtině
Latin America, Wrapstock, wrapping, marketing, communication, communication mix, e-shop, international market
Rozsah průvodní práce
96
Jazyk
CZ
Anotace
Podstatou diplomové práce je marketingová komunikace značky Wrapstock na latinskoamerickém trhu. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh konkurence wrappingových studií na území Latinské Ameriky a na základě této analýzy navrhnout body komunikačního mixu společnosti Wrapstock v Latinské Americe. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti wrappingu, marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové komunikace na mezinárodním trhu a cross-cultural komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Wrapstock, průzkumu trhu a vyhodnocení tohoto průzkumu.
Navazující projektová část obsahuje zpracované návrhy ukázky komunikačního mixu společnosti Wrapstock pro latinskoamerický trh.
Anotace v angličtině
The essence of the diploma thesis is the marketing communication of the Wrapstock brand in the Latin American market. The thesis aims to analyze the market of wrapping studios in Latin America based on theoretical knowledge and to design points of the communication mix of the company Wrapstock in Latin America based on this analysis. The diploma thesis is divided into three parts, theoretical, practical and project. The theoretical part defines the basic concepts of wrapping, marketing, international marketing, marketing communication in the international market and cross-cultural communication. The practical part is devoted to the description of Wrapstock, market research and evaluation of this research.
The following project part contains elaborated proposals for a sample of Wrapstock's communication mix for the Latin American market.
Klíčová slova
Latinská Amerika, Wrapstock, wrapping, marketing, komunikace, komunikační mix, e-shop, mezinárodní trh
Klíčová slova v angličtině
Latin America, Wrapstock, wrapping, marketing, communication, communication mix, e-shop, international market
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Představte analyzovanou společnost a realizujte zvolená výzkumná šetření.
Analyzujte zjištěná data a vyvoďte závěry.
Na základě zjištěných dat uveďte doporučení a navrhněte komunikační strategii s cílem zvýšit prodeje značky na daných trzích.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Představte analyzovanou společnost a realizujte zvolená výzkumná šetření.
Analyzujte zjištěná data a vyvoďte závěry.
Na základě zjištěných dat uveďte doporučení a navrhněte komunikační strategii s cílem zvýšit prodeje značky na daných trzích.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. 2017. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. New Jersey: Wiley. ISBN 978-111-9341-208.
YOUNG, Miles. 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha. ISBN 978-802-5621-592.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-807-5550-842.
Kawasaki, Guy and FITZPATRICK, Peg. 2014. The Art of Social Media: Power Tips for Power Users. New York: Penguin Group. ISBN 9781591848073.
SINEK, Simon. 2013. Začněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činům. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-808-7270-554.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. 2017. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. New Jersey: Wiley. ISBN 978-111-9341-208.
YOUNG, Miles. 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha. ISBN 978-802-5621-592.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-807-5550-842.
Kawasaki, Guy and FITZPATRICK, Peg. 2014. The Art of Social Media: Power Tips for Power Users. New York: Penguin Group. ISBN 9781591848073.
SINEK, Simon. 2013. Začněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činům. Brno: Jan Melvil. ISBN 978-808-7270-554.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Oponentský posudek přiložen v protokolu.
Studentka připraveně reagovala na všechny otázky. Nicméně komise se shodla na hodnocení vedoucího i oponenta.