Svět zábavy dnes nabízí stále nové možnosti, jak trávit čas. RentFun je malá společnost, která nabizí v pronajem s dodavkou simulátory virtuální reality a různé hry s rozšířenou realitou pro volnočasové aktivity s přáteli, kolegy, na narozeniny a oslavy. Ambiciózní plány společnosti mě inspirovaly k tomu, abych pomohl s jejím rozvojem a vypracoval komunikační strategii, která by společnost dovedla do fáze expanze do zahraničí.
Anotace v angličtině
The world of entertainment today offers ever new ways to spend time. Rentfun is a small company that offers rental and delivery of virtual reality simulators and various augmented reality games for leisure activities with friends, colleagues, birthdays and parties. The company's ambitious plans inspired me to help with its development and develop a communication strategy to take the company to the stage of expansion abroad.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, mobilní marketing, digitální marketing, propagace, reklama, virtuální realita, nová média, netradiční forma komunikace, marketingový výzkum, zabava.
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, mobile marketing, digital marketing, promotion, advertising, virtual reality, new media, non-traditional form of communication, marketing research, entertainment.
Rozsah průvodní práce
91 s. (134 510 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Svět zábavy dnes nabízí stále nové možnosti, jak trávit čas. RentFun je malá společnost, která nabizí v pronajem s dodavkou simulátory virtuální reality a různé hry s rozšířenou realitou pro volnočasové aktivity s přáteli, kolegy, na narozeniny a oslavy. Ambiciózní plány společnosti mě inspirovaly k tomu, abych pomohl s jejím rozvojem a vypracoval komunikační strategii, která by společnost dovedla do fáze expanze do zahraničí.
Anotace v angličtině
The world of entertainment today offers ever new ways to spend time. Rentfun is a small company that offers rental and delivery of virtual reality simulators and various augmented reality games for leisure activities with friends, colleagues, birthdays and parties. The company's ambitious plans inspired me to help with its development and develop a communication strategy to take the company to the stage of expansion abroad.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, mobilní marketing, digitální marketing, propagace, reklama, virtuální realita, nová média, netradiční forma komunikace, marketingový výzkum, zabava.
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, mobile marketing, digital marketing, promotion, advertising, virtual reality, new media, non-traditional form of communication, marketing research, entertainment.
Zásady pro vypracování
1. Realizujte literární rešerši k zadanému tématu.
2. Vymezte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte analyzovaný subjekt a realizujte výzkumná šetření.
4. Na základě zjištěných dat vymezte stěžejní závěry a odpovězte na výzkumné otázky.
5. Navrhněte komunikační strategii k vybrané cílové skupině.
Zásady pro vypracování
1. Realizujte literární rešerši k zadanému tématu.
2. Vymezte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte analyzovaný subjekt a realizujte výzkumná šetření.
4. Na základě zjištěných dat vymezte stěžejní závěry a odpovězte na výzkumné otázky.
5. Navrhněte komunikační strategii k vybrané cílové skupině.
Seznam doporučené literatury
GODIN S. This is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn To See, Czech edition, Praha: Grada Publishing, a.s. 2020 ISBN 978-80-271-2567-8.
SCHWERDTFEGER P. Pandemic, inc.: 8 trends driving business growth and success in the new economy, Authority Publishing, 2020 ISBN 978-19-496-4240-7.
FEDERER J. The Hidden Psychology of Social Networks: How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us, McGraw Hill; 1st edition, 2020 ISBN 978-12-604-6022-3.
WOOD O. Lemon. How the advertising brain turned sour, Institute of Practitioners in Advertising, 2019 ISBN 978-0852941478.
SCHAFFER N. The Age of Influence: The Power of Influencers to Elevate Your Brand, HarperCollins Leadership, 2020 ISBN 978-14-002-1636-9.
RODRIGUEZ M. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story, Kogan Page; 1st edition, 2020 ISBN 978-07-494-9047-8.
PENN C. AI for Marketers: An Introduction and Primer, Third Edition, Independently published, 2021 ISBN 979-87-183-6624-2.
HOWELL P.L. Brand Bewitchery: How to Wield the Story Cycle System to Craft Spellbinding Stories for Your Brand, Happy H Press, 2020 ISBN 978-17-343-0811-2.
WEBSTER T. Find Your Red Thread: Make Your Big Ideas Irresistible, Page Two Press, 2021 ISBN 978-17-745-8052-3.
PULIZZI J. Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money), McGraw Hill; 2nd edition, 2021 ISBN 978-12-642-5754-6.
MILLER D. Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, HarperCollins Leadership, 2017 ISBN 978-07-180-3332-3.
JARVIS P. Company Of One: Why Staying Small Is the Next Big Thing for Business, Mariner Books, 2019 ISBN 978-13-289-7235-4.
Seznam doporučené literatury
GODIN S. This is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn To See, Czech edition, Praha: Grada Publishing, a.s. 2020 ISBN 978-80-271-2567-8.
SCHWERDTFEGER P. Pandemic, inc.: 8 trends driving business growth and success in the new economy, Authority Publishing, 2020 ISBN 978-19-496-4240-7.
FEDERER J. The Hidden Psychology of Social Networks: How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us, McGraw Hill; 1st edition, 2020 ISBN 978-12-604-6022-3.
WOOD O. Lemon. How the advertising brain turned sour, Institute of Practitioners in Advertising, 2019 ISBN 978-0852941478.
SCHAFFER N. The Age of Influence: The Power of Influencers to Elevate Your Brand, HarperCollins Leadership, 2020 ISBN 978-14-002-1636-9.
RODRIGUEZ M. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story, Kogan Page; 1st edition, 2020 ISBN 978-07-494-9047-8.
PENN C. AI for Marketers: An Introduction and Primer, Third Edition, Independently published, 2021 ISBN 979-87-183-6624-2.
HOWELL P.L. Brand Bewitchery: How to Wield the Story Cycle System to Craft Spellbinding Stories for Your Brand, Happy H Press, 2020 ISBN 978-17-343-0811-2.
WEBSTER T. Find Your Red Thread: Make Your Big Ideas Irresistible, Page Two Press, 2021 ISBN 978-17-745-8052-3.
PULIZZI J. Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money), McGraw Hill; 2nd edition, 2021 ISBN 978-12-642-5754-6.
MILLER D. Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, HarperCollins Leadership, 2017 ISBN 978-07-180-3332-3.
JARVIS P. Company Of One: Why Staying Small Is the Next Big Thing for Business, Mariner Books, 2019 ISBN 978-13-289-7235-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou /diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě: 1. Liší se nějak komunikační strategie směřující ke klientům B2C a B2B? 2. Ve vašem projektu není jediný obrázek – znamená to, že vizuální komunikace není v tomto odvětví důležitá?