Diplomová práce zkoumá jaký různý vliv mají sportovní výsledky a marketingová aktivita tří vybraných sportovců sponzorovaných společností Red Bull na jejich asociaci se značkou.
Anotace v angličtině
The diploma thesis examines the different influence of sports results and marketing activity of three selected athletes sponsored by Red Bull on their association with the brand
Klíčová slova
sponzoring, sportovní sponzoring, Red Bull, komunikační mix, sociální sítě, asociace, Lo?c Bruni, Matt Jones, Greg Callaghan
Klíčová slova v angličtině
sponsorship, sport sponsorship, Red Bull, communication mix, social networks, association, Lo?c Bruni, Matt Jones, Greg Callagha
Rozsah průvodní práce
105 s (132 893)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce zkoumá jaký různý vliv mají sportovní výsledky a marketingová aktivita tří vybraných sportovců sponzorovaných společností Red Bull na jejich asociaci se značkou.
Anotace v angličtině
The diploma thesis examines the different influence of sports results and marketing activity of three selected athletes sponsored by Red Bull on their association with the brand
Klíčová slova
sponzoring, sportovní sponzoring, Red Bull, komunikační mix, sociální sítě, asociace, Lo?c Bruni, Matt Jones, Greg Callaghan
Klíčová slova v angličtině
sponsorship, sport sponsorship, Red Bull, communication mix, social networks, association, Lo?c Bruni, Matt Jones, Greg Callagha
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy, cíl práce a metodický postup.
2. Analyzujte stav zkoumané problematiky u zvolené společnosti, navrhněte a realizujte marketingový výzkum u předem zvolené cílové skupiny.
3. Na základě zjištěných dat z marketingového výzkumu zodpovězte výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat z výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte případná opatření realizovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy, cíl práce a metodický postup.
2. Analyzujte stav zkoumané problematiky u zvolené společnosti, navrhněte a realizujte marketingový výzkum u předem zvolené cílové skupiny.
3. Na základě zjištěných dat z marketingového výzkumu zodpovězte výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat z výzkumu a analýz zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte případná opatření realizovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
BEDŘICH Ladislav, BEDŘICH Petr, 2007. Marketing ve sportu. Elportál Brno: Masarykova univerzita, 2007. 195 s. ISSN 1802-128X.
FORET, Miroslav, 2008. Marketingová komunikace. 2. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80- 247-4209-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247- 4150-5.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing – 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
BEDŘICH Ladislav, BEDŘICH Petr, 2007. Marketing ve sportu. Elportál Brno: Masarykova univerzita, 2007. 195 s. ISSN 1802-128X.
FORET, Miroslav, 2008. Marketingová komunikace. 2. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80- 247-4209-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247- 4150-5.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing – 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Opravdu si myslíte, že se jedná o novější nástroje? Viz s. 20: „K současnému komunikačnímu mixu patří, nebo by měly patřit, i novější nástroje jako jsou sponzoring, výstavy a veletrhy, human relations, press relations, corporate identity, brand management, packaging, merchandising, modeling, signmaking, sampling a další. (Horňák, 2000)“. Uveďte novější v roce 2022.
Píšete o aktivitě vybraných sportovců na sociálních sítích, že např. Bruni: „předposlední příspěvek byl přidán v létě roku 2019 a poslední příspěvek byl přidán loňského léta, tedy roku 2021“ Jak navrhujete jejich aktivitu v této oblasti podpořit? Počet sledujících je vysoký, ale je odpovídající i aktivita sledujících ve prospěch Red Bullu?