Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Klub Pánů z Ponožkovic, která staví svůj úspěch na trendu barevných ponožek. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, nástroje a pravidla pro tvorbu komuni-kační strategie a také nákupní chování spotřebitele. Praktická část představuje společnost Klubu Pánů z Ponožkovic, analýzu její konkurence a kvalitativní i kvantitativní výzkum-ná šetření. Tato šetření, a hlavně východiska z jejich závěrů jsou poté využita v projektové části, kde je vytvořen plán komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on planning a communication strategy for the company called
The Fellowship of the Sock, which builds its success on the trend of colourful socks. The theoretical part defines the basics of marketing concepts, tools and rules for creating a communication strategy as well as a consumer shopping behaviour. The practical part introduces The Fellowship of the Sock, analysis of its competition and qualitative and quantitative research. These surveys, and especially their conclusions are then used in the project part, where is created a communication strategy.
Klíčová slova
Klub Pánů z Ponožkovic, barevné ponožky, komunikační strategie, marketing, plánování komunikace, nákupní chování spotřebitele
Klíčová slova v angličtině
The Fellowship of the Sock, colourful socks, communication strategy, marketing, plan-ning of communication, consumer shopping behavior
Rozsah průvodní práce
81
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Klub Pánů z Ponožkovic, která staví svůj úspěch na trendu barevných ponožek. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, nástroje a pravidla pro tvorbu komuni-kační strategie a také nákupní chování spotřebitele. Praktická část představuje společnost Klubu Pánů z Ponožkovic, analýzu její konkurence a kvalitativní i kvantitativní výzkum-ná šetření. Tato šetření, a hlavně východiska z jejich závěrů jsou poté využita v projektové části, kde je vytvořen plán komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on planning a communication strategy for the company called
The Fellowship of the Sock, which builds its success on the trend of colourful socks. The theoretical part defines the basics of marketing concepts, tools and rules for creating a communication strategy as well as a consumer shopping behaviour. The practical part introduces The Fellowship of the Sock, analysis of its competition and qualitative and quantitative research. These surveys, and especially their conclusions are then used in the project part, where is created a communication strategy.
Klíčová slova
Klub Pánů z Ponožkovic, barevné ponožky, komunikační strategie, marketing, plánování komunikace, nákupní chování spotřebitele
Klíčová slova v angličtině
The Fellowship of the Sock, colourful socks, communication strategy, marketing, plan-ning of communication, consumer shopping behavior
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literárních zdrojů a zpracujte teoretická východiska.
Stanovte cíl práce, metodiku a výzkumné otázky.
Představte značku, realizujte analýzu konkurence a proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum. Výzkumy vyhodnoťte a jejich výsledky interpretujte.
Vyvoďte stěžejní závěry z provedených analýz a výzkumů, odpovězte na výzkumné otázky a zhodnoťte naplnění cíle práce.
Na základě zjištěných dat navrhněte komunikační strategii pro Klub Pánů z Ponožkovic.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literárních zdrojů a zpracujte teoretická východiska.
Stanovte cíl práce, metodiku a výzkumné otázky.
Představte značku, realizujte analýzu konkurence a proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum. Výzkumy vyhodnoťte a jejich výsledky interpretujte.
Vyvoďte stěžejní závěry z provedených analýz a výzkumů, odpovězte na výzkumné otázky a zhodnoťte naplnění cíle práce.
Na základě zjištěných dat navrhněte komunikační strategii pro Klub Pánů z Ponožkovic.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. ŠTARCHOŇ, Peter a Martina JUŘÍKOVÁ. Značky a český zákazník. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 9788087500767. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 9788024746708. TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0206-8. PRIDE, William M. a O. C. FERRELL. Marketing: concepts and strategies. 10th ed. Boston: Houghton Mifflin, c1997. ISBN 039578574x.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. ŠTARCHOŇ, Peter a Martina JUŘÍKOVÁ. Značky a český zákazník. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 9788087500767. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 9788024746708. TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0206-8. PRIDE, William M. a O. C. FERRELL. Marketing: concepts and strategies. 10th ed. Boston: Houghton Mifflin, c1997. ISBN 039578574x.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent)
Otázky k obhajobě:
Prosím, uveďte profil ideálního zákazníku (PERSONU)? Lze skutečně oslovit muže kupující ho i uživatele stejně, jako ženu kupující stejnou zprávou (viz text s. 59)?
Jaký příběh značka vypráví (viz titul webu)? Jak se příběh promítne do komunikačního plánu.
Je vnímání značky (závěr průzkumu) „jako zábavnou, moderní, odvážnou a přátelskou značku“ shodný s představou firmy?
V rámci změn navrhujete i kamenný obchůdek. „To může napomoci i k rozšíření zahraniční klientely…“ Uvažujete i o jiných aktivitách směrem k zahraniční klientele?
Proč navrhujete vyhodnocovat data z prodeje dohromady za produkty pro různé cílové spotřebitele? Studentka měla pečlivě připraveny své odpovědi, komise se přiklonila k hodnocení vedoucího práce.