Diplomová práce se zabývá digitální marketingovou komunikací se zaměřením na konkrétní vinařství. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů týkajících se digitální marketingové komunikace, obsahového marketingu a segmentu vinařství v oblasti marketingu. Praktická část se v úvodu věnuje informacím o vybraném vinařství a jeho aktuální digitální komunikaci a následně pomocí kvantitativního a kvalitativního šetření zkoumá pohled na digitální komunikaci podniků obecně i podniků vinařských. Na základě získaných poznatků je v projektové části vytvořen návrh komunikace vinařství na digitálních platformách.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with digital marketing communication with a focus on a specific winery. The theoretical part of the thesis focuses on defining important concepts related to digital marketing communication, content marketing and the wine segment in the context of marketing. The practical part deals with information about the selected winery and its current digital communication at the beginning and then, using a quantitative and qualitative research, examines the view of the digital communication of companies in general and specially wineries. Based on the findings, a proposal to improve the digital communication of the winery is created in the project part.
digital marketing, social media, website, content marketing, e-mail marketing, winery
Rozsah průvodní práce
85 s. (113 233 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá digitální marketingovou komunikací se zaměřením na konkrétní vinařství. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů týkajících se digitální marketingové komunikace, obsahového marketingu a segmentu vinařství v oblasti marketingu. Praktická část se v úvodu věnuje informacím o vybraném vinařství a jeho aktuální digitální komunikaci a následně pomocí kvantitativního a kvalitativního šetření zkoumá pohled na digitální komunikaci podniků obecně i podniků vinařských. Na základě získaných poznatků je v projektové části vytvořen návrh komunikace vinařství na digitálních platformách.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with digital marketing communication with a focus on a specific winery. The theoretical part of the thesis focuses on defining important concepts related to digital marketing communication, content marketing and the wine segment in the context of marketing. The practical part deals with information about the selected winery and its current digital communication at the beginning and then, using a quantitative and qualitative research, examines the view of the digital communication of companies in general and specially wineries. Based on the findings, a proposal to improve the digital communication of the winery is created in the project part.
digital marketing, social media, website, content marketing, e-mail marketing, winery
Zásady pro vypracování
Vypracujte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska týkající se tématu.
Stanovte cíl a účel práce, definujte výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
Realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkumné šetření za účelem zjištění názoru veřejnosti na digitální komunikaci vinařských podniků.
Interpretujte získaná data a odpovězte na výzkumné otázky.
Vypracujte návrh projektu pro digitální marketingovou komunikaci společnosti.
Zhodnoťte přínos práce a formulujte závěry.
Zásady pro vypracování
Vypracujte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska týkající se tématu.
Stanovte cíl a účel práce, definujte výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
Realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkumné šetření za účelem zjištění názoru veřejnosti na digitální komunikaci vinařských podniků.
Interpretujte získaná data a odpovězte na výzkumné otázky.
Vypracujte návrh projektu pro digitální marketingovou komunikaci společnosti.
Zhodnoťte přínos práce a formulujte závěry.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 486 s. ISBN 9788025134320.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing. Seventh edition. Harlow: Pearson, 545 s. ISBN 978129224157.
CHARLESWORTH, Alan, 2015. An introduction to social media marketing. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 228 s. ISBN 9780415856171.
JANOUCH, Viktor, 2014. Internetový marketing. 2. vydání. Brno: Computer Press, 376 s. ISBN 9788025143117.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 344 s. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 486 s. ISBN 9788025134320.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing. Seventh edition. Harlow: Pearson, 545 s. ISBN 978129224157.
CHARLESWORTH, Alan, 2015. An introduction to social media marketing. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 228 s. ISBN 9780415856171.
JANOUCH, Viktor, 2014. Internetový marketing. 2. vydání. Brno: Computer Press, 376 s. ISBN 9788025143117.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 344 s. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Zvažujete vytvoření sekcí na webových stránkách pro odlišné typy zákazníků?
Bude shrnutí událostí a novinek koncipováno jednotně pro majitele vinoték i pro jiné koncové zákazníky?
Bude investice do digitální komunikace přijata všemi decision makery?
Studentka plně odpověděla na položené otázky. Zkušební komise položila následující doplňující otázky: Jakou formu si představujete, že budou mít eventy? (doc. Šrámová) – studentka plně odpověděla na otázku. Myslíte, že je dlouhodobě udržitelné dávat 5-10 stories denně? (dr. Káčerková) – studentka plně zodpověděla otázku.